hoi dames ik wou graag weten of er meer dames waren die maar met 1 eileider zwanger zijn geworden of nog moeten worden en hoe lang jullie er over hebben gedaan om zwanger te worden
ja ik heb er 9 maanden over gedaan maar ik vroeg mij ook af of het raar is op de plek waar je litteken zit dat het daar wat gevoelig is vanwegen je littekenweefsel wat je binnenin heb zitten want dat heb ik namelijk af en toe
Mijn zus heeft er ook maar 1, buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. Maar ze was van 4 van haar kinderen in 1 keer zwanger. De laatste duurde wat langer maar toen was ze ook een stuk ouder. Bij mij is het de vraag of ze allebei open zijn. Ik heb een eileiderontsteking gehad als jong meisje door een blindedarm ontsteking. Maar op de echo was te zien dat ik bij allebei m'n dochters een eisprong aan de rechterkant gehad heb. Juist aan de kant waar de eileider ontstoken is geweest. Dus óf de schade valt mee óf de andere eileider heeft het eitje opgevangen. In elk geval geen problemen met zwanger raken gehad, ik heb 4 kinderen.
onze dochter heeft ook maar 1 eierstokje (op de plek waar de andere eierstok zat, is deze afgestorven en is een cyste met vocht gekomen) en ze zeiden, dat zij gewoon net zo veel kans had om zwanger te raken als iemand met twee eierstokken.
oh kijk dat maak mij wel gerust maar weten jullie messchien hoeveel kans je heb op een tweede buitenbaarmoeidelijke zwangerschap na de eerste dan