Bij de pret-echo van 27 weken wilden we niet weten wat het wordt, maar na de dvd thuis te hebben bekeken werden we toch wel nieuwsgierig...ik heb een plaatje van tussen de beentjes. Is het duidelijk? Ik heb 'm geplaatst in het foto-album, Groetjes
Ik heb gekeken maar ik kan het niet zien. Het lijkt wel of hij/zij het handje ervoor heeft. Heb je geen andere foto? Bij mijn zus zag ik op de 20 weken echo dat het een meisje was en me zus wist het nog niet tot dat ik het haar liet zien
Ik heb net even gekeken en ik denk dat het een meisje is. (ik weet het niet zeker hoor) Ben benieuwd naar de reacties van anderen. Wat denk je trouwens zelf? Liefs Hummel.
Ik zie ook geen foto. Vreemd. Trouwens, hierboven heb je ook een topic hierover geopend? Waarom twee?
Hij staat in het algemene foto-album van deze site, ik wist niet hoe ik zelf een foto moest plaatsen in mijn album....
je ziet inderdaad wel dat het lijkt op de schaamlipjes maar ik vind het een erg moeilijke foto als je beter gaat kijken kan er toch nog iets voor (of achter) zitten..je ziet namelijk nog wel iets wits daar en dat is bij meisjes juist niet.. Dus ik durf het niet te zeggen dan zul je er toch nog eens goed tussen moeten kijken nu kan het nog alle kanten op..