Vorige week hadden mijn vriend en ik onze eerste echo gehad. We waren 5 weken en 2 dagen zwanger en het vruchtzakje was 9.9 mm groot. Alles zag er goed uit en het vruchtzakje was goed ingenesteld. Voor mijn vriend en mij een opluchting omdat we de vorige keer helaas een miskraam hebben gehad. Nu mogen we 12 december weer voor een echo langskomen om te kijken of het hartje klopt. Ik ben weerontzettend zenuwachtig en hoop ook deze keer dat het goed zit. Ik voel van alles in m'n onderbuik maar geen steken zoals de vorige keer waardoor ik wist dat het niet goed zat. Hoe waren jullie ervaringen toen jullie vor de eerste echo gingen om het hartje te horen? Alvast dankjewel
ik was totaal niet zenuwachtig totdat ik i de wachtkamer zat. maar zodra ik het hartje zag was die last gelijk van mijn schouders af!
Ik was ook echt super zenuwachtig voor de tweede echo met 8 weken. Ik had nml bloedverlies gehad en buikpijn, maar toen ik het hartje zag en hoorde kloppen kon ik het wel van de daken schreeuwen. Het is echt een supergave ervaring! Heel veel succes en plezier de 12de!
Ik was ook op van de zenuwen toen ik met 8 weken een echo had na bloedverlies. En toen ze gelijk een kloppend een hartje zag barstte ik in huilen uit van geluk! Wat een opluchting is dat niet te beschrijven. Nu vandaag 2e echo gehad en was wel weer gespannen, maar alles is goed! Hoop voor jou ook goed nieuws.