Vanaf wanneer voelden jullie je ukje bewegen? En was dit bij een tweede/derde/volgend kindje eerder dan bij de eerste?
Volgens mij was dat met een week of 16. Ik ben nu net zwanger van de 2de, dus ik wacht af wanneer ik dit kindje voel.
15 weken de meisjes, de jongens waren lui. de eerste zwangerschap rond de 20 weken pas andere zoontje met 18 weken denk. terwijl ik de meisjes zwangerschappen al tussen de 14 en 15 voelde
Ik voel sinds deze week duidelijk ons meisje Maar alleen als ik neerzit of neerlig.. Dus het is nog niet een hele dag door, af en toe.. 't is zoooo zalig!
9 weken toen voelde ik haar kriebelen, met 13 weken ploppen en met 17 weken schoppen! Hier lag de placenta geheel achter in m'n rug. Nu met 13 weken kriebelen, vandaag enige ploppen maar kunnen ook m'n darmen zijn. En hier ligt de placenta aan de voorzijde begreep ik, althans paar weken geleden hihi.
Bij m'n dochtertje voelde ik haar al bij 14 weken alleen als ik op m'n rug lag. Ze was overigens de hele zwangerschap heel druk in m'n buik.. heerlijk!
Met ruim 15 weken, voel het nu zo'n 2,5 week bewegen. In het begin vooral als ik rustig lag of zat, nu ook als ik bezig ben. Dit is ons eerste kindje
week 17,dit is de tweede zwangerschap.eerste zwangerschap was een tweeling en toen voelde ik het al sneller,op 15 weken
Volgens mij met iets van 16/17 weken dat ik het echt voelde. Voor die tijd meer luchtige kriebeltjes aan de binnenkant.
Voor het eerst gevoeld toen ik 15wk 3d zwanger was. Bij de eerste weet ik het gewoon niet meer... (is tien jaar geleden)
Ik heb dus echt sterk het gevoel al heel lichtelijk plopjes te voelen.. echt enorm laag in m'n buik Ben benieuwd of mijn vermoeden binnenkort wordt bevestigd haha! Dochter voelde ik rond de 20 weken, wist het toen alleen niet tot ik met de echo de beweging zag en voelde