Nu heb ik net mijn 3D Echo gehad, en daarop was te zien dat ze met haar hoofdje naar beneden lag.. maar tevens ook een uitgestrekte been met haar voetje naast haar hoofdje. Ze is al aan het indalen.. ik vraag me twee dingen af, kan dit kwaad.. en hoe lossen zij dit op? Iemand die het zelfde mee gemaakt heeft?
Ik ben nu 34 weken zwanger en ik merk dat ze nog hele draaien aan het maken is. Is dit je eerste zwangerschap? Dan gaan ze wel eerder indalen, maar dan heb je nog wel even. Volgens mij moet de baby bij de eerste zwangerschap rond de 37 weken vast liggen in het bekken. Ik zou het even overleggen met je verloskundige dan kunnen ze een liggingsecho doen.
Vorige week heb ik nog een echo gehad om de ligging te bepalen. Mijn baby is wel helemaal beneden met z'n hoofdje maar lag nog niet vast. Volgens de gyneacoloog was dat niet erg terwijl ik toch al ruim 38 was. En het is ook mijn eerste kindje. Ik zou me dus niet zo druk maken als ik jou was, komt vast allemaal goed .
Hier ook! Baby lag vorige wel al beneden maar nog niet vast. Ik zie dat je 31 weken zwanger bent, baby heeft dus nog genoeg ruimte om te draaien.
Ik zou me niet druk maken, er kan nog van alles veranderen Mijn oudste ging met ruim 37 weken nog even draaien van links naar rechts, was niet fijn haha. Mijn jongste lag tot op het laatst met zijn handje heel maf naast zijn gezicht. Ik maakte me er zorgen over maar mijn vk zei dat ze dat handje, mocht die bij de bevalling nog zo liggen, weg zou 'duwen'. Gelukkig is dat niet nodig geweest maar hij heeft na de bevalling nog lang met dat handje zo geslapen. Eigenlijk best schattig dat hij dat in de buik deed en daarna ook nog.
Ja bij de echo zijden ze ook al.. is niet erg duwen ze wel weg. Nou ik hoop dan toch dat ze ff anders gaat liggen ha ha.
Zo lag mijn dochtertje ook bij de 3D echo Met d'r voetjes naast haar hoofdje. Uiteindelijk werd ze geboren met haar armpje naast d'r hoofd. Zou me niet teveel zorgen maken, heeft nog zat tijd om te veranderen.