Hallo, Ik heb vandaag mijn pretecho gehad ben nu 14 weken en 3 dagen zwanger. Heb een 2D-3D-4D echo. Het was echt helemaal geweldig! ! We weten zelfs al wat het word! Toen we binnen kwamen lag baby namelijk "verkeerd" in mijn baarmoeder nou ja verkeerd voor een leuke echo dus ging de vrouw even prikken om hem zo te vervelen zodat de baby zou draaien en dat deed hij en hoe! Met zijn kont tegen de krib en zijn piemel vrolijk zwierend in de ronte hahaha Wij waren zo tevreden over de echo en zo heb een dvd met ruim 16 minuten beeld! foto's uitgeprind en op CD rom Toen ik af ging rekenen gaf ik haar de 70 euro, toen gaf ze me het briefje van 50 terug en zei tegen mij het is goed zo Dus voor 20 euro kan mijn dag al helemaal niet meer stuk! Ben zo blij dat ik het even wou delen!
Wow voor 20 euro waar heb je dat dan laten doen? Gefeliciteerd met je zoontje mooi hé zoiets wonderlijks!
Supers leuk, Ik dacht dat het geslacht nu nog niet te bepalen was zo vroeg in de zwangerschap? Maar grappig dat het jullie wel gelukt is ( zwierende en al haha) lekker genieten ervan. LIEK.
Nou, gefeliciteerd met jullie zoon dan! Wat leuk zeg...en lief dat je zoveel terugkreeg... Ze willen vast dat jullie nog eens komen. Geniet van je mannetje in je buik.
Ze vond het zelf te duur voor een baby van 14 weken hahahaha Ik wou een echo laten maken omdat ik -één echo met 8 weken 3 dagen had (weinig op te zien) -de 2de pas met 20 weken krijgen (duurde me te lang ) -Me compleet niet zwanger voel vergeet het soms zelfs gewoon even, voel me zo goed! Dat ze het geslacht nu al konden zien was echt een meevaller! Dus mijn dag bestaat vandaag uit meevallers
Wat een toeval! Mijn echo's lopen precies gelijk..ik wacht wel keurig tot 20 wk. Mag ook vaak bij de vk komen, dat scheelt ook enorm. Lekker genieten nu meid!
mag ik vragen waar je geweest bent? ik heb vandaag met 17 weken mijn pretecho gehad in son. vond het wel leuk,maar ga terug als ik 27 weken ben dan is het denk ik wel mooier als mijn ventje wat voller is
hihihi ik ben ook bij babyechoson geweest! Ik ga ook nog een keer terug vond het ook een super vrouw met veel verstand van zaken! Wij zijn erg tevreden!
Volgens mij ben jij direct na mij naar binnen gegaan aan de tijd op jou echo te zien! das ook toevallig!
Nee dat klopt dat de tijd niet klopt ik was om 9.30 en kon aan de minuten telling zien dat jij na mij was
Allebei een jongetje...ligt het niet aan het apparaat Grapje hoor! Fijn dat jullie zo'n leuke echo hadden!
Elmo: Tja wie zal het zeggen wie weet was het piemeltje een mee bewegend wormpje op het display hihihihi Ruby: Nee niets van gehoord geloof wel dat ik me nog kon herinneren dat je niet al te vrolijk keek maar verder niet veel meegekregen behalve mijn baby dan Wel alles weer goed hoop ik?
jawel alles is weer oke ik dacht dat het tot 11 uur zou duren en mijn vriend had een afspraak dus hij dacht dat hij te laat zou komen. dus ik helemaal uit mijn dak
dat kun je wel zeggen ja... wat een techniek! Maar het is absoluut geen garantie dat ze het al zo snel kunnen zien het is meer een kwestie van geluk hebben! Ze had tegen mij aan de telefoon ook gezegd dat je het zo vroeg nog niet kan bepalen maar ze wist het leterlijk al in de eerste 2 minuten en baby heeft het daarna nog een paar keer bevestigd!