Hallo dames, Ik kom net terug van mijn 1e echo Heb het hartje wel gehoord, maar niet gezien! Nou vraag ik mij af of er meer zijn bij wie dit zo gegaan is? Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
had bij me echo van 7 weken het hartje gehoord en minimaal gezien komt ook omdat het te klein is, ik zag wel iets knipperen wel heel vaag week later kan je al meer zien!!
heb hem wel gezien toen maar omdat de gyn het aanwees hoor en idd nu hij groter is zie je echt al een hartje op de echo
Ja in het begin is alles nog zo klein en moet je echt weten waar je op moet letten. maar fijn dat je het al wel gehoord hebt. En volgende keer zal je het ook wel zien! Wanneer mag je weer???
bij mij was het anders om, ik zag het heel even snel en vaag, maar heb hem niet horen kloppen, kreeg helemaal de zenuwen, maar alles is helemaal goed gekomen, ben nu 17 weken
Hihi ik dacht helemaal geen hartje te zien bij de eerste echo rond zeven weken..dacht daar gaan we weer.. Zegt zij: kijk het hartje is tekeer gaan.......nou met de beste wil van de wereld zag ik geen hartje. Ze heeft het aangewezen, ik heb ja gezegd, maar alsnog toen niets gezien. Bij de tweede echo, 8 weken en paar dagen zag ik het ook niet, weer pas na aanwijzen. Maar ik moet eerlijk zeggen, ik lijk wel een soort van 'nachtblind' te hebben voor echos want ik kan er met de beste wil van de wereld nooit wat uithalen. Ook hier op het forum niet. Voor mij is het abracadabra..haha! Zolang zij zeggen dat het goed is gaan we daar maar vanuit...
Bij mijn eerste echo (7.5weken) wel gezien maar niet gehoord. Luisteren doen ze bij mijn praktijk pas bij 12 weken.