Vanavond om 20.30 uur hebben we de 20 wkn echo, echt heel spannend allemaal of ons beebje geen afwijkingen heeft enzo, en natuurlijk of het een jongen of een meisje is!
Spannend! Hoop dat alles goed is en dat je het geslacht kunt zien! Trouwens, waarom sluit je je niet aan bij de maart 2009 mama's (zie tbevallinglijst forum) http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... tart=11190
Veel plezier vanavond en ik hoop voor jullie dat alles goed is. Wij hebben de echo aankomende woensdag ik vind het ook spannend hoor en het is ook weer leuk om je beeb te zien.
Pfff, mijn vriend belde net dat ie met pech laangs de weg stond met de vrachtwagen ergens in Zwolle de versnellingsbak van de vrachtwagen is naar de mallemoeren....nu komt er een monteur, en iemand van de zaak om hem op te halen, maar t zal nog heel spannend worden of ie erbij kan zijn vanavond.....
Spannend! Hopelijk heb je een mooie echo gehad en weet je of jullie een zoon of dochter krijgen ! Ik hoop voor je dat je man erbij kon zijn! groetjes
Nou, t is allemaal goedgekomen en mijn vriend was gelukkig nog op tijd. We hebben 3 kwartier echt zooo genoten joh! de echoscopiste was lief en ze legde alles heel goed uit. Het kindje heeft ze van top tot teen bekeken, en alles zag er heel goed uit! Hoofdje was mooi symetrisch, de kleine hersenen waren goed, gezichtje ook goed, geen hazenlipje, hartje was mooi, de kamers en boezems waren goed en de kleppen ook. Buikje + organen was ook prima, blaas en nieren waren goed, belangrijke bloedvaten waren goed ontwikkeld. Beentjes waren goed, kortom, geen afwijkingen! Ben echt zoooo blij! Nou, en toen het geslacht, jeemig was was ie preuts hahaha, de hele tijd de beentjes ervoor, eenmaal de beentjes omlaag zaten de knietjes er weer voor hahaha. Toen moest ik maar even een stukje lopen en even plassen, maar daarna nog niet hoor, toen op mijn zij liggen, andere zij, ook niks... Maar ze zei: ik geef niet op hoor! Nou, uiteindelijk was het te zien......we krijgen een dochter! Eerst zag ze het niet heel goed dus was het 99% zeker, maar na een paar seconden was het duidelijker, 99.9% Mijn vriend had dus toch gelijk hihi, ik zelf dacht een jongen. Maar ik ben echt zooo ontzettend blij met ons meisje, en natuurlijk ook dat alles goed was! Zo, ga nu maar weer verder met dagdromen, hihi
hey meid wat fijn dat je zo een leuke echoscopiste heb gehad maakt je hele echo ondanks de medische achtergrond toch ook leuk lekker genieten van jullie meissie groetjes nathalie