Vandaag hebben we onze Pret echo gehad! Het was ontzettend leuk! Ze liet zich heel goed zien en het is nog een keer bevestigd dat we echt een MEISJE krijgen! Ze was de hele dag al super bewegelijk en dat was ook goed te zien! Zie hier onze kleine meid!
ow gaaf!!!! wij hebben gisteren een 2d echo gehad en dan zie je het gezichtje niet zo mooi. (vriendin van ons werkt in ziekenhuis en deed het ff gratis tussendoor.. heel lief natuurlijk) Hier nu ook dubbel de bevestiging dat het een meisje is, toch wel fijn aangezien wij al veel roze in huis hebben gehaald!
Vagans, echt superlief. Mooi gelukt ook. Wij hebben er ook een ehad een paar weken terug en ook zulke mooie plaatjes! Ben je bij echopr. Drechtsteden geweest?
@ vagans : ja was een kerstcadeautje van haar. En we mochten ook mensen meenemen, dus de beide ouderparen zijn gezellig meegeweest. Maar als ik dit zo zie dan is 3-d echt veel mooier. Maar ik ben ook helemaal blij met mijn 2-d foto's en dvd
vagans, wij ook, leuk zijn ze daar he. Bij m'n eerste dochter zijn we er ook zeer tevreden weggegaan.