pret echo jan koning

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door 1985beeb2009, 23 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1985beeb2009

1985beeb2009 Actief lid

3 jul 2009
    277
    0
    16
    hoi hoi

nou wij hebben gister een pret echo gehad bij jan koning
    hij werd ons aanbevolen door vele mensen die wij kennen die daar ook geweest zijn

nou ik vond het echt een dikke tegen valler
    we hebben het uitgebreide pakket genomen met foto's en dvd
    nou ja wel het duurde wel 15 minutjes toen stonden we weer buiten en de dvd wel 9 minutjes ik vond het echt tegen vallen
    ik hoor wel eens dat mensen een pret echo doen en dat dat best lang duurt tussen de half uur a uur en dat ze dan van alles ook op meten enzo nou bij ons helemaal niet
    ja alleen gekeken of hij goed op schema ligt nou dat ligt de kleine en ook bevestigde hij het geslacht dat het dus een jochie is maar goed dat wisten we al :p verder vond ik het echt tegen vallen

:x1985beeb2009

2. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik heb mijn 20 weken echo bij hem gehad en daar mete hij alles op,die duurde idd een half uurtje of dat zelfde voor een gewone pret echo ook hoord weet ik niet.

Ik heb dat nooit gedaan een pret echo alleen die 20 weken en verder de rest die standaart gedaan word (+groeiecho ivm achterliggende groei van het kindje aan einde zwangerschap)

3. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Ik ben ook bij Jan Koning geweest toen kwamen we voor geslachtsbepaling. Ik was 16 weken ben er toen 15 min geweest maar de kleine dame was erg rustig dus mocht ik een dag erna terug komen en toen heeft hij de dvd gemaakt. vond het voor dat geld ook wel een beetje tegenvallen.

4. 1985beeb2009

1985beeb2009 Actief lid

3 jul 2009
    277
    0
    16
    hej rose

en had jij alleen de geslachtsbepaling van 25 euro of ook het uitgebreide pakket van 50 euro
    want ik had die van 50 euro en mijn dvd duurd maar 9 minutjes helaas
    ik vond het het geld echt niet waard
    vond het ook heel erg tegen vallen kwa wat ik aan verhalen hoorde over hem
    maar goed helaas kan er niks meer aan veranderen enne heb de kleine wel weer ff gezien

5. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    heb mijn echo daar over 2 weken... omdat ik van die goeie verhalen hoorde over hem... maar ga nu toch wel twijfelen of ik wel moet gaan daar naar toe.

6. 1985beeb2009

1985beeb2009 Actief lid

3 jul 2009
    277
    0
    16
    he prulleke

nou als ik je mijn meening mag geven zou ik zeggen zoek een ander
    maar dat komt puur omdat het mij super tegen gevallen is
    net wat ik zeg wij stonden met een kwartier weer buiten
    tuurlijk we hebben mooie foto's en een leuke dvd de kleine is mooi in beeld maar dat ik het nou heel bijzonder vind nee dat niet sorry dat ik je met dit bericht aan het twijfelen breng
    en wat ik ook zou zeggen dit is gewoon 2d bij jan koning ik zou gaan voor 3d/4d dat is zoveel mooier maar wel duurder maar wel meer waard in heb ook gehoord dat er in apeldoorn een hele goede zit die duurt zeker tussen de half uur en een uur en is 3d 4d en die gaat ook alles op meten handjes voetjes echt alles veel uitgebreide en je hebt dan geluid bij je dvd dus hij legt alles uit en dat zie en hoor je terug op de dvd bij ons zit ok geen geluid tuurlijk zie je wel wat hij aan ons heeft uitgelegt want daar staat het beeld ff stil en zie je het pijltje staan maar goed ik vond het tegen vallen en erg duur 9 minuten op dvd en dan 50 euro
    helaas voor ons maar als ik dit voor de tijd had geweten was ik zeker na een ander gegaan

knuff 1985beeb2009

7. MvN

MvN Niet meer actief

Ik ben er ook geweest en het duurde idd maar 15 minuten..

Maar vond het wel fijn aangezien hij heel kundig is en alles al kon zien of we ons zorgen moesten gaan maken voor de 20 wkn echo!

En hij heeft het geslacht nog nooit fout gehad!!

8. Rose1982

@ 1985beeb2009 Wij hadden ook het pakket van 50 euro, ik kreeg een dvd van 6,5 minuut en 5 foto's. maar de foto's waren er 4 waar je alleen het ruggetje zag en bij 1 het gezichtje. Verder was het wel fijn wat Roos al vertelde dat hij je wat gerust kon stellen voor de 20 weken echo hij keek daar ook na.
    Verder hoor ik best goede verhalen over hem dus Prulleke ik zou niet gaan twijfelen hoor ;)

9. 1985beeb2009

1985beeb2009 Actief lid

3 jul 2009
    277
    0
    16
    hoi hoi

ja ik ben nu 24 weken dus bij mij was het niet zo dat ik nog voor de 20 weken ging
    en daar bij hadden wij 20 weken echo uitgebreid in het ziekenhuis
    het was voor ons dus echt een extra keertje kijken en echt voor de lol dus echt een pret echo en ja in dat opzicht vond ik hem echt tegen vallen
    en ja wij hadden ook goede verhalen gehoord en idd het geslacht was bij ons ook niet te missen hihi
    en ja hij was aardig de beeb mooi in beeld maar ik vond het gewoon erg kort en ja dat is mijn meening he
    wil hem niet helemaal afkraken hihi want wat op dvd staat is ook mooi en duidelijk en de foto's zijn wel mooi
    knuff 1985beeb2009

10. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    hij heeft de 20 weken bij mijn 1e zw gedaan toen nog in het ziekenhuis in Apeldoorn las achteraf alleen maar lof of deze man nou bij ons zei die dan ook helemaal niets tijdens de 20 echo ja op het eind het is een meisje en alles is goed heb daarom de pretecho's bij babyview gedaan een echte aanrader maar wel duurder 2 keer kost 140 euro maar ben vorige week geweest heb een dvd van 20/30 minuten en een rits foto's de 28 weken gaan wij er weer heen

11. Rose1982

Bij babyvieuw heb ik ook de pretecho laten doen toen ik 28 weken was heb er 100 euro betaald voor een dvd van 25 min en een hele rits foto's dit was zeker het geld waard erg mooi. Duurde ongeveer een uur en er werd vanalles uitgelegd ook dit werd opgenomen op video.:)

12. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Ik heb ook net een afspraak gemaakt bij Jan Koning.
    Maar wel alleen en puur de geslachtsbepaling!
    (dus geen uitgebreide pretecho)
    Zou inderdaad ongeveer 15 minuten duren, zei hij. Hoeveel foto's en hoelang dvd heb ik eigenlijk niet gevraagd. Zie ik dan wel..

13. 1985beeb2009

1985beeb2009 Actief lid

3 jul 2009
    277
    0
    16
    ik vraag me af of je bij alleen geslachtsbepaling wel een dvd krijgt
    als die ook 15 minuten duurt net zolang als de pret echo en de pret echo dubbel zo duur is zal ik dat wel heel aso vinden persoonlijk
    voor jou natuurlijk wel heel mooi maar klopt dan niet met wat je betaald voor de pret echo maar goed

1985beeb2009

14. mommy1979

mommy1979 Bekend lid

3 aug 2009
    637
    0
    0
    niet relevant!
    Neverland
    voor enkel geslachtsbepaling ben je in no time weer buiten en je krijgt geen foto mee!!!

(Althans bij Jan Koning)

;)

15. Germpie85

€25,- geslachtsbepaling zonder foto's en dvd

€50,- geslachtsbepaling mét foto's en dvd

16. Germpie85

Morgen is het zover... Wordt nu toch wel wat zenuwachtig!
    De kleine weer zien! Hopelijk is alles goed!
    En kunnen we zien wat het wordt!

17. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Wij hebben ook met 16 weken een geslachtsbepaling laten doen bij Jan Koning. Ten eerste had hij het geslacht goed. Werd bevestigd met de 20 weken echo. Je stond inderdaad zo weer buiten maar wij kregen wel een foto mee. :)

18. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Met 9 weken en 3 dagen ben ik bij hem geweest en met 16 weken en 3 dagen. Ik vond het toen heel bijzonder, maar nu ik weet wat voor echo's je allemaal kan krijgen en dat die vaak net zo duur zijn vind ik het toch tegenvallen bij hem. Ik heb ook een dvdtje van 9 minuten, waarvan 3 minuten stilstaand beeld omdat het alarm van zijn huis afging en hij dus wegliep. Verder ook niet veel verschillende foto's

Deel Deze Pagina