1 april! Mijn vriend zit momenteel in het buitenland voor werk en ik heb 'm wijsgemaakt dat ik zo een positie echo heb. Ik ben 31 weken zwanger van een jongen, en hoe leuk is het om mijn vriend de stuipen op het lijf te jagen met een echo waar twee hoofdjes op te zien zijn? Het gaat dus om een foto van een echo. Je gegevens zijn voor niemand te lezen, die photoshop ik er af. Foto's op het internet zijn allemaal niet echt overtuigend genoeg.
Hahaha, evil you! Ik heb er geen, sorry. Heb vanmiddag wel controle, waarsch ook een echo, nu ben ik extra op mn hoede als de vk iets geks zegt
Mijn liefste is op de hoogte van het feit dat mijn VK geen 3D's kan maken.... Heb je ook een platte toevallig?
Je kunt hem toch wijsmaken dat je naar de verloskundige bent geweest maar dat zij jou meteen heeft doorgestuurd nadat ze zag dat het er twee bleken te zijn?
Nee geen platte vanwege het feit dat ze zo gezellig met hun hoofden bij elkaar lagen, ging ze een 4d doen . Maar ik zou zeggen dat je doorgestuurd bent door je vk, vanwege dat het een tweeling blijkt te zijn
Met jouw termijn kun je twee eigenlijk niet meer tegelijk in beeld krijgen. Maar ik kan wel m'n twintig weken foto's naar je sturen. Knappe vent die door heeft dat dat een twintig weken echo is haha