pret echo "mislukt"

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door MarionM, 18 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Gisteren hadden we een pret echo, 2D, 3D en 4D.
    Helaas lag de bay met zijn hoofdje te diep en zaten er veel lussen van de navelstreng voor het gezichtje. EN hij lag ook nog eens met zijn armpje half langs zijn gezichtje. Dus het 3 en 4D gedeelte was niet mooi te zien. Ik moest nog een stukje gaan lopen op de gang maar daarna lag hij nóg dieper met zijn hoofdje :rolleyes:
    Hij lijkt nu al op zijn papa, die wil ook nooit op foto's :rolleyes: :rolleyes: :)
    Maandag mogen we terug komen om het nog eens te proberen, ik hoop dat het dan beter lukt!

2. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh wat balen voor je dat het niet is gelukt. Wanneer mag je weer terugkomen? Ik hoop voor je dat het dan wel lukt.

3. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Oh sorry ik zie dat je maandag mag terugkomen!
    Ik duim voor je!

4. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Oh das inderdaad jammer! Een beebie met een eigen willetje;) Maar gelukkig mogen jullie het maandag nog een keertje proberen, succes alvast en ik duim voor mooie foto's!

5. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Maandag inderdaad, en achteraf vind ik het wel weer grappig, echt iets voor ons hoor, een baby nu al een eigen willetje heeft :)

6. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Bij ons was het precies hetzelfde. Wij waren op vrijdag en mochten ook op een maandag terug komen. Gelukkig is het toen wel gelukt. Misschien is maandag gewoon een betere dag voor een echo :p

Voor foto's zie mijn album. Voor nog duidelijkere foto's, zie onze website.

7. Niet meer actief

Toch fijn dat je terug mag komen, hopelijk ligt de kleine maandag wel netjes in beeld :)

Mag ik vragen waar jij geweest bent? Wij zitten er ook aan te denken m een pretecho te laten maken maar we weten niet waar.....

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    :)

Wat grappig zeg. Het deed me gelijk aan mijn vriend denken. Die wil ook nooit op de foto. Doe ik het toch, doet hij een hand voor zijn hoofd, :eek:

Ja jullie kleine heeft zeker al een eigen willetje, :p gewoon even de navelstreng ervoor, of een armpje,

9. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Toen ik het las vond ik het ook grappig. Je baby wil je verrassen. En speelt nu kiekeboe :)

10. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    bij babylook in Roosendaal.
    De mooiste echo en echofoto's heb ik tot nu toe echter gekregen bij het huisartsenlab, maar dat was denk ik omdat de echoscopiste die toen dienst had bij mijn ouders in de straat woont en misschien extra haar best voor me deed :)

11. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    De baby heeft ons al voor genoeg verrassingen gesteld want hij zat al ruim 15 weken stiekem in mijn buik toen wij er pas achter kwamen :confused: :p

12. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Zo hee :confused: 15 weken :confused: fijn dat je maandag terug mag ;)

13. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Die van ons zijn ook gemaakt bij Babylook.

14. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Die van ons zijn ook bij babylook gemaakt, vorige week.

Ondanks een placenta aan de buikkant waren het hele mooie foto's.

Ik vind ze bij babylook erg netjes en vriendelijk en wat ik leuk vind is dat als het niet lukt je terug mag komen en ze bij ons geval eerst even keken of het wel kon i.v.m de placenta.

Succes maandag!

Groetjes MB2005.

15. Cath

Cath Actief lid

11 sep 2006
    225
    0
    0
    Ken dat, toen ik bij een collega ( werkte toen in het ziekenhuis) een echo deed, wilde dochterlief ook niet met de benen wijd. Toen riep ik ook dat ze net zo preuts was als haar vader :) :) :) :) :)

Hopelijk heb je maandag een prachtecho :p

16. lieske81

lieske81 Lid

28 sep 2006
    55
    0
    0
    En toch klinkt het wel schattig. Hij lijkt nu al op zijn papa..wil ook nooit op de foto.

maar eh...waarom komt dat toch zo bekend voor... o ja...mijn man is ook zo hihi :)

17. Cath

Cath Actief lid

11 sep 2006
    225
    0
    0

Deel Deze Pagina