Ik voel me al een tijdje slap, beroerd, lood in mn benen en armen, misselijk, zowat flauw vallen, dood en doodmoe, veel harde buiken. Ik heb al eens eerder uitgedroogd in het ziekenhuis gelegen. Ik denk niet dat ik uitgedroogd ben, mn urine is normaal zoals ik kan zien, maar zo voel ik me wel. Ik heb waarschijnlijk ook zwangerschapsdiabetes .Met de glucose test had ik 2 uur na het drankje 9.2. Ik ben ook nog eens alleenstaand met de zorg voor drie kids. Mn ex helpt me nagenoeg niet. Ik moet eigenlijk afwassen en boodschappen doen. Maar ik voel me zo beroerd. Ik ben al eens eerder flauw gevallen in de winkel. Afgelopen dinsdag bij de gynaecoloog was mn bloeddruk verder goed. Wel suiker in mn urine. Zouden jullie bellen? Ik ben zo bang dat ze niks kunnen . Het advies was afgelopen dinsdag om meer rust te nemen. Maar dat doe ik al zoveel mogelijk en is niet zo makkelijk met de kids om me heen.
Bloeddruk goed? Hb gehalte boven 7? zou gewoon bellen meid, desnoods met de huisarts dat die hulp in de huishouding of iets kan regelen. Zo doorgaan is naruurlijk ook niet prettig.
En die suiker in je urine, daar gaan ze toch hopelijk ook iets aan doen? Er moet wel echt iets gebeuren lijkt mij. Je stelt je niet aan hoor. Gewoon eisen dat er wat gebeurt. Desnoods een familielid/vriendin voor je laten bellen.
Huishoudelijke hulp krijg ik nog niet omdat mn ex hier nog ingeschreven staat. Daar zijn we mee bezig. Maar voor nu heb ik er niks aan. Bloeddruk was 120/70 afgelopen dinsdag. Hb weet ik niet.
Kan goed zijn dat je hb niet in orde is. Je cellen krijgen dan niet genoeg zuurstof en daar kun je je ook zo slap van voelen. Aai lastige situatie! Oproepje plaatsen voor een vrijwilliger die kan meehelpen?
Je klachten komen mij bekend voor, mijn hb was net op het randje en m'n bloeddruk 100/40 erg laag dus.. Ik zou toch echt bellen en het aan kaarten, zo door gaan hou je ook niet lang meer vol!
Ik herken je klachten, mijn ijzer bleek te laag, met ijzerpillen voelde ik me na een paar weken veel beter (duurt lang voordat je lichaam voldoende opbouwt). Ook de diabetes zou jouw klachten kunnen veroorzaken. Ik zou zeker bellen, zwanger zijn kost al energie genoeg dus als je door wat medicatie je weer fitter gaat voelen is dat het zeker waard!
Ik zou even bellen en overleggen. En probeer iemand te regelen die jou even wat huishoudelijke taken uit handen kan nemen zodat jij goed kan rusten. Ik las in je andere topic dat de vader van de kids vrij weinig doet, maar ik zou hem toch even zeer duideljjk maken dat jij eht eeg zwaar hebt en dat je het zou waarderen dat ie effe van zijn luie reet komt en voor de kinderen zorgt. Het is namelijk niet niks 3 kids, zwanger en alleenstaand
Mijn ex gaat echt niet meer helpen. Deed hij geen enkele zwangerschap. Alleen de gewone dagelijkse dingen. Als ik een keer extra wilde liggen tussen de middag was het al moeilijk. De gynaecoloog heeft hem toen al eens op zn kop gegeven. (1 van de weinige keren dat hij mee was naar controle)
Wat een vervelende situatie. Als ik jou was zou ik zeker even bellen al is het al dat het bekend dat je er zoveel last van ondervind. Je klachten kunnen inderdaad van hb tekort komen maar ook zeker van een hoge of wisselende bloedsuikers.. Heb je voor nu niet vrienden/familie/kennis die jou kunnen ondersteunen bij de dagelijkse dingen.? Sterkte!!
Ik heb geen mensen in mn omgeving die mij kunnen helpen helaas.. Als ik me morgen nog zo beroerd voel ga ik de gynaecoloog bellen.