Pret echo!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chantalletje, 6 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    Ik heb gisteravond mijn pretecho gehad heerlijk om naar je kindje te kijken.. En de man die het deed was ook huisarts, hij heeft alles nagekeken of het in orde was... Dus ons meisje is piekfijn in orde :) .... En ik hoop dat ze nu maar snel komt.. teminste na 37 weken dan he... Kan niet wachten... Hoe ging het bij jullie echo en hebben jullie ook een tweede gedaan??? :D
     
  2. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Hi, wat leuk dat je ook een pret echo heb laten doen!! was het 2 of 3 D?
    heb je het ook op DVD mee gekregen? Ik heb er al heel veel over verteld, moet je maar kijken bij de topic Echo's. Ik heb er een laten maken bij 20 weken en ik laat er nog een maken als ik 27 weken ben. Ik laat dan 3D echo's maken. Is echt heel byzonder, zie maar naar de foto's in mijn album.
    Groetjes.
     
  3. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    Ik heb een 2d gehad en hij werd door een huisarts gedaan dat was wel fijn... Ik wil misschien ook wel nog een maar ik vind het ook best wel prijzig
     
  4. Miekie

    Miekie Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.163
    0
    0
    Friesland
    Leuk Chantal!! Ben je in Garyp geweest, denk ik.
    Heb daar ook heen gebeld, maar zij doen idd alleen 2d echo's.
    Over 4 weken laten wij ook een pretecho maken, maar dan 3d. Lijkt me erg mooi!!
    Ben erg nieuwsgierig naar ons kindje..en kan ook niet wachten. Fijn dat je weet dat alles inorde is, nu extra genieten van jullie kleintje!
     
  5. Lise

    Lise Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Wat leuk zeg! Moet je trouwens al op tijd/weken van te voren een afspraak voor een pretecho maken?
     
  6. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Hoi allemaal .
    Bij de eerste heb ik geen pretecho laten maken omdat dat gewoon niet nodig was , ik kreeg er al 5 in het ziekenhuis :confused:
    Met mijn 2e zwangerschap heb ik wel een pretecho laten maken , omdat ik daar alleen de termijn echo kreeg .

    Ik zou idd wel optijd een afspraak maken voor een echo .

    Groetjes Joyce
     
  7. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Wij weten wel wat het wordt..uit nieuwsgierigheid maar ook uit gemak met het uitzoeken van kleertjes enzo.
    De eerste x dat we het zagen was met een 3D pretecho en daarna hebben we het nog een x gezien op een echo in het ziekenhuis (deze was op medische indicatie omdat de baby in een stuit lag) en gelukkig was de uitkomst 2x hetzelfde geslacht ;)

    oja, hier staat nog een poll misschien leuk om te lezen??
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... t=pretecho
     
  8. Chrisje

    Chrisje Fanatiek lid

    23 nov 2005
    1.484
    1
    0
    Brabant
    Dat lijkt me heel leuk om te zien. Ikke wille ook!! :)
     
  9. Chantalletje

    Chantalletje Actief lid

    26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    Ik weet dat wij wel ver van tevoren een afspraak moesten maken en ja ik ben in Garyp geweest wat een leuke man was dat zeg.. ik heb er een hele leuke ervaring aan over gehouden...
     
  10. njoy

    njoy Lid

    1 jan 2006
    8
    0
    0
    Kinderleidster
    Amsterdam
    Ik heb 2 pretecho's gehad. In A'dam noord.
    De eerste was een 2D, voor het geslacht, en de tweede een 3 en 4 D.
    Ik vond het zo leuk, als het aan mij zou liggen bleef ik daar plakken, heb ook foto's en een dvd meegekregen.
    De mannen die het deden waren dacht ik (tenminste 1) verpleger oid..
    Ons meisje is iig gezond en ik kan niet wachten tot ik haar kan en mag vasthouden.
     
  11. Niet meer actief

    Fijn dat alles in orde was zeg. Altijd heerlijk zo'n bevestiging.
     

Deel Deze Pagina