Bij deze wou ik graag me verhaal kwijt over me 2e kleine wondertje Net zoals de eerste keer verwachtte ik dat alles goed ging.. maar dat bleek bij de eerste echo in het ziekenhuis toch anders te gaan worden,, Lag daar en alles leek goed maar toen kwamen ze tot ontdekking dat ie een open buikje had,,, Zat er toen helemaal doorheen,omdat ik zo positief was dat alles goed zou gaan. In tranen en tuiten verlieten ik en me partner het ziekehuis met steeds de gedachte komt het wel goed.. We konden alleeen maar wachten tot de dag van de vruchtwaterpunctie... Echt frusterend al da gewacht als je weet dat er iets mis is.. Het was weer een hele nieuwe ervaring een naald door je buik deed wel even pijn maar zo voorbij dacht ik maar.. 3 Weken later na weer vele dagen wachten belde de gynecoloog op met wat goed nieuws het zag er tot ver goed uit. wat blijkt dat me kleine Gastrochisis heeft en gelukkig niet het andere wat k vreesde dat er aan de hand was, want ging al speuren op internet naar wat het zou kunnen zijn als het omchlepadie was had het maar 40% kans op overleve en meestal sterft er 1 op de 5 kinderen daaraan.. Dus was egt blij toen want nu had ie 90% kans op overleven maar moes wel geopereerd worden na de geboorte dus hoop dat ie sterk genoeg is om het te overleven.. en anders heb ik hem ten alle tijden toch nog het leven gegund.. want het is en blijft je kleine kindje die in je hartje blijft... Hoop dat een van jullie er meer over weet of ook wel is heeft meegemaakt