hallo. Heb een inwendige echo gehad met 6 weken en 2 dagen. Het enige wat we konden zien is een zwart rondtje. Vruchtzak. We konder verder niet echt veel meer zien. vandaag bij de verloskundige nog een keer gekeken maar dan via de buik.( ben nu 7 weken). ook toen was er niet veel te zien, het leek grijs en iets te bewegen. Kon niet duidelijk zien dat het een pinda was. was een grijze waas. Dat is toch normaal voor de deze weken. Maak me zo verschrikkelijk druk, omdat er veel vrouwen zijn die al veel zien en het hartje kunnen horen. Wie kan mij iets geruststellen? Liefss
Ook ik heb afgelopen dinsdag een echo gehad met 6,5. Dit was uitwendig en bij mij zag het vruchtzakje met iets erin. Volgens de vk was het ook nog erg vroeg om iets goed te kunnen zien en ik krijg volgende week met 8 weken nog een echo. Wanneer krijg jij je volgende echo? Een spannend weekje zo. Kan je dus ook nog niet echt geruststellen, maar dit komt volgens mij wel vaker voor. Het vruchtje is nu nog geen cm...
Bedankt voor reactie Heb aankomende woensdag weer een echo. dan ben ik 8,5 week zwanger. Hoop dat ik het dan kan zien. Je word er wel onzeker van. Gelukkig kon jij wel wat zien. dat is wel een fijn gevoel. Wacht het rustig af. liefs
Bij mij was het ook nog onduidelijk. Ik krijg woensdag ook weer een echo. Ben dan bijna 8 weken als het goed is (banner klopt niet helemaal). Spannend zo he? Probeer maar gewoon rustig te blijven, maar dat is wel lastig!
Ik heb met (bleek achteraf) 6+5 weken een echo gehad ... Er was alleen een baarmoeder te zien met een heeeel klein streepje van 5 mm ... Echo was inwendig ... Geen hartslag niets ... Volgens haar berekening was ik 6+1 weken volgens mij klopte dat al niet omdat ik altijd heel duidelijk mijn eitje voel.. Heb 2 weken in de stress gezeten echo gehad met 8+2 dagen (volgens de vorige bereking) zag er keurig uit mooi kloppend hartje en was dus wel 8+6 weken ... In mijn album staan de echo foto's ...
Heel normaal hoor. Volgens mij zien ze met deze termijn vaker niet dan wel een hartje. Het komt in ieder geval vaker voor. Kunnen ze volgende keer niet even een inwendige echo doen?
Hoi Edwina. Hoe ging het bij de echo? Denk ook wel dat het een beetje vroeg is hoor met 6.5 week. Mijn eerste echo was met 11 weken en toen was het goed zichtbaar Ben benieuwd hoe het gegaan is.