Ik heb eergister geschreven over de slechte 20 weken echo, gister kreeg ik dan toch een telefoontje uit leuven van het ziekenhuis, of ik meteen kom komen. Ik natuurlijk helemaal in paniek erheen. En het viel me gelukkig allemaal mee, hele aardige mensen daar ze deden dan ook niet zo mystrieus en er kwamen geen 6 verschillende artsen bij kijken om het nog spannennder te maken. Binnen een kwartiertje stond ik weer buiten met meer informatie dan dat ze me in mastricht in die 4 weken hebben kunnen geven! De arts Dr de Vlieger zei tegen me als dit nog langer zo duurt en we doen niks eraan dan gaat het kindje het niet redden! Dus morgenvroeg om 9 wordt ik al geholpen of beter gezegd het kindje, Ze gaan een soort vruchtwaterpunctie doen alleen met een dikkere naald en dan gaan ze bij het kindje een soort drain plaatsen zodat het vocht wegkan, dan pakken ze ook wat vruchtwater weg en gaan dat dan onderzoeken. Maar hij zegt dat het ook heel goed mogelijk is dat er een lymekliertje niet goed is dichtgegroeid en dan is er eigenlijk niks aan de hand. Het kan natuurlijk ook zijn dat het kindje een afwijking heeft, voor die uitslagen wordt ik door hun gebeld! Maar verlopig ben ik weer een beetje positiever! Ik snap alleen niet waarom het AZM me niet meteen na de 2de controle heeft doorgestuurd! Nou op naar morgen!!!hopen dat alles goed gaat! groetjes petra
Goh petra heb gisteren je post al gelezen en deze oplossing is wat ze ook doen bij volwassenen, dus dat is alvast een soort van goed nieuws. Heel veel succes en sterkte morgen en met het wachten op de uitslag. Ik hoop op meer positieve posts van je! groetjes
hey meid wat vreselijk dat je dit moet mee maken. Ik heb er zelf gelukkig geen ervaring mee. Maar wil je wel zeggen dat je op de juiste plek bent en dr de vlieger een super arts is. Mijn schoonzus was zwanger van een tweeling waarbij rond de 12 weken tts was gezien. Ze werd doorverwezen naar maastricht maar het ging niet goed met de beebs. Ze is zelf gaan bellen en terecht gekomen in leuven daar hebben ze de kindjes geholpen en zijn wonder boven wonder kern gezond geboren. In leuven kunnen ze echt zoveel voor de kleintje sterkte meid hoop dat je een kerngezond kindje krijgt
Hoi hoi Petra, Het klinkt super spannend zeg!!! Maar, ik lees duidelijk dat je positiever bent en dat is erg fijn. We gaan ervan uit dat de ingreep gaat slagen en dat je nog een fijne 2e helft van je zwangerschap hebt!!! Zet 'm op Petra en kleine Laat je weten hoe het is gegaan??? Ik ga aan jullie denken! Dikke knuffel, Claire
Wat heftig zeg! Maar fijn dat ze daar de zaak zo serieus aanpakken en iets voor je kunnen betekenen. Leuven staat ook bekend om goede resultaten bij prenatale behandelingen! Heeel veel succes!