15 oktober!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Mei2009mama, 23 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

8 sep 2008
    334
    0
    0
    Op 15 oktober heb ik mijn eerste echo! Ik zal dan 9 weken en een paar dagen zijn! Ben echt benieuwd hoor! Een week daarvoor heb ik een gesprek bij de gyn, dus misschien dat ze al stiekem even kijkt!

Ik hoop zo dat nu wel alles goed is. Mijn voorgeschiedenis is niet erg plezierig en echt gerust ben ik niet!

Zijn er nog meer mensen die rond die datum hun eerste echo hebben?

Liefs van mij!

2. manny82

manny82 Bekend lid

11 sep 2007
    531
    0
    0
    nou mei2009mama ik wil je ten eerste feliciteren met je zwangerschap het is en blijft een wonder.
    Nu heb ik 15 oktober mijn 4de echo aangezien mijn baby iets voor ligt in groei en mijn buik ook aardig aan de groei is blijft gewoon elke echo spannend want je ziet tenslotte je eigen wonder.

Geniet ervan het is heel erg speciaal

3. mamavanro

mamavanro Bekend lid

6 apr 2008
    610
    0
    0
    huismam
    Hoi Hoi,

Spannend hoor...gefeli! Ik heb de 9e een afspraak bij de gynacoloog...Laat je even weten hoe het was?

Groetjes San

4. Jaleesa

Jaleesa Actief lid

21 jul 2008
    235
    0
    0
    Ik heb mijn eerste echo op 22 oktober, dus een week later. Ik ben heel benieuwd en kan niet wachten! Ben de weken echt aan het aftellen! :p

5. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Hoi, spannend he? Ik heb zelf ook op 15 oktober mijn eerste echo (bij 9 weken zwangerschap). Ben heel benieuwd en kan bijna niet wachten.

6. Mei2009mama

Mei2009mama Actief lid

8 sep 2008
    334
    0
    0
    Hier even snel een update! Ik heb gisteren mijn eerste echo gehad! Hij was uitwendig en het kwam als een verrassing. Ik had een controle bij de gyn en die zei enthousiast: Nou eens even kijken!

Perfect hartje en een klein wurmpje nog..

Liefs!

Deel Deze Pagina