We hebben geslachts bepaling laten doen en we weten wat het wordt. Alleen Ben erg benieuwd of jullie het ook kunnen Raden.
Vind hem ook lastig... zie niet de drie streepjes (hamburger) due je normaal bij een meisje ziet, maar ook geen pipi. Toch gok ik op een jongetje... Ps: 15 weken is heeeel vroeg. Houd er rekening mee dat ze met de 20 weken echo misschien iets anders zeggen.
Ze Zei een meisje maar betwijfel het omdat ik het zelf niet goed Kon zien bij me dochter zag ik het meteen een meisje en toen zag je idd een hamburger .we zien het met 20 weken echo of het duidelijk te zien is . Want Las dat ze nog wel eens fouten maken bij 15 weken echo
Ik heb de echo van mijn zoon, die ook met 15 weken is gemaakt voor de geslachtsbepaling er naast gehouden, daardoor denk ik een meisje, maar zoals iemand al zei is het wel moeilijk te zien, ben benieuwd wat je op de 20 weken echo ziet!
Meisje. Ik heb met 15+3 een echo gehad voor het geslacht. Was ook een meisje. Is nog regelmatig bevestigd.
Een meisje. Hier met bijna 15 weken een geslachtsbepaling laten doen en daar was al duidelijk te zien dat het een jongetje werd. Met 20 weken nogmaals bevestigd.