pretecho 16 weken ook in 3- en 4D?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Vlinder84, Apr 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    ik ga voor babyview Amersfoort!

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Wij zijn bij babyview geweest en moesten 100 euro betalen voor een 3/4 D echo waarbij je een DVD kreeg met alles erop en 6 zwartwitfoto's en 2 kleur. Voor 7 euro hebben wij alle foto's er nog bij genomen op DVD. De echo zelf duurde ong. 30 minuten, best prijzig maar leuk voor het nageslacht :D

Voor iedereen die nog een pretecho krijgt in de toekomst, geniet er lekker van!

Wij hebben besloten dat we de baby pas weer zien als hij/zij geboren is.

3. petra971

petra971 Lid

Apr 12, 2008
    6
    0
    0
    Weten jullie ook of er bij een pret echo in bv de 16 de week
    ook gegeken kan worden naar een open ruggetje en open schedeltje ?
    Is het echt alleen maar 'pret'of kunnen ze ook naar bepaalde aandoeningen kijken.

4. babydreame

babydreame Actief lid

Nov 9, 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    wij laten hem maken met 26 weken, wij wilde het eerst ook met 17 weken doen maar ben toch wel blij dat ik het niet gedaan heb vond het wachten op die 20 weken eindelijk. vond het een lange overwinning en dan geen echo tussen door was wel zwaar, wand had ook zoiets van ooh ik wil zien hoe het gegroeit is en wat het geslacht is, heb de echo afgelopen woensdag gehad en heb echt even genoten. die mevrouw van de ech zegt ook 3d 4d is mooier als je een beetje vet op de huid ligt en vind het een beetje eng zo vroeg. maar natuurlijk moet iedereen dat voor zich zelf weten lekker genieten :)

5. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik heb op 10 mei (ben dan 16 weken en 4 dagen) een afs[praak bij Baby's world. Werd aangeraden door 2 vriendinnen en het lijken me erg aardige mensen. Ik had eerst Babyview gebeld, maar die deden het pas vanaf 18 weken. Nou, daar ga ik niet op wachten! Dus ben benieuwd.

6. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

Jul 1, 2007
    4,257
    0
    0
    bij babyview amersfoot kun je wel met 16/17weken voor 3/4d! ik ga 22-5!

7. loncocacola

loncocacola Actief lid

Jan 13, 2008
    302
    0
    0
    Hoi Patricia01, kan je me vertellen waar je die 3d echo hebt laten maken van je kindje toen die 16.5 weken oud was? Ik vind het zo mooi en je ziet het echt heel duidelijk. Wow prachtig gewoon.

Ik wil ook wel een 3d echo laten maken, maar moet nog even geduld hebben. Nu is het nog veel te vroeg daarvoor.

8. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Raar hoor, hoe ze het overal anders doen. Maar niet slim voor de klandizie van de babyview die ik heb gebeld! Ben zo benieuwd, kan niet wachten! Nog 2 weekjes...

Share This Page