pretecho 18 weken

Discussion in 'Zwangerschap' started by Selin, Mar 21, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Bij mij hadden ze gependeld voor een meisje en mijn gevoel zei een meisje en het is ook nog eens een meisje haha

2. Aquarius

Aquarius Bekend lid

Aug 13, 2005
    912
    0
    0
    "Limbo"
    Dit is wat ze bij ons in de buurt aangeven. Hier doen ze pas 3d maken vanaf 24 weken.

3. Selin

Selin Fanatiek lid

Aug 15, 2005
    1,396
    0
    0
    Maastricht
    Hoihoi,

Sweetangel, wij hebben zelf ook nog een echo op het ziekenhuis maar deze is pas op 11 april. Zolang konden we niet meer wachten (was een beetje erg nieuwsgierig naar wat het wordt). Dus hebben we tussendoor snel nog een pretecho laten doen. We hebben zo'n voordeelpakket genomen met 2 pretecho's van 2d/3d/4d. Echt een aanrader! We zijn bij www.3d-lifeline.nl geweest, dit was echt een ontzettend lieve vrouw. We gaan nu met 26,5 week terug voor de mooiere beelden.

Peetje, ja het was toch wel een geruststelling dat alles in orde was met de kleine. Alle orgaantjes werkte en alles wat er moest zitten zit er. De kleine lag nu alleen nog wat voor met groei. Maar dat kon de volgende keer alweer zo veranderen dat de kleine dan achterlag zei ze.

Nou ik kreeg het voorgevoel pas diezelfde dag nog. Ik was namen aan het uitzoeken en vond maar voor 1 geslacht namen. Toen ik thuis kwam zei ik tegen de man, ik weet zeker dat het dit geslacht wordt. En het klopte!!! Maar omdat er meer mensen zijn die op dit forum kijken zet ik hier niet op wat het wordt als je het niet erg vindt. Heb met de man moeten afspreken dat ik het niet zou vertellen (maar dat is zo verdomd moeilijk!).

Ja kan me voorstellen dat je ook duidelijkheid wil hebben of alles in orde is met de kleine. Maar je hoeft nog maar een weekje te wachten he! Hou vol! hahaha

Afgelopen weekend hebben we het kaartje uitgezocht. We zijn eindelijk een kaartje tegengekomen waarvan we allebei meteen zeiden: JA dit is hem! Hebben jullie het kaartje al?

Groetjes,

Selin

4. Peetje

Peetje Niet meer actief

Hoi Selin,

Lijkt me idd zeer moeilijk om het niet te kunnen vertellen haha ik schreew het zowat van de daken!!!

Gelukkig hoef ik idd nog maar een weekje te wachten op de structurele echo, voor ik het weet lig ikalweer op de tafel te genieten van ons kleine ventje!! :)

Wij hebben al wel gekeken naar een kaartje, maar zijn er ook nog steeds niet over uit, mijn vriend wil er ook niet al te veel geld aan uitgeven, dus ik moet binnen een bepaald budget blijven :( is best moeilijk, die kaartjes zijn nog behoorlijk duur zeg...tenminste degene die ik leuk vind ;) Maarja aan de andere kant ben ik het ook wel met hem eens, dat is niet het belangrijkste, ik geef ook lie ver wat meer uit aan de meubeltjes en de spulletjes dan aan de kaartjes, misschien dat ik ze wle zelf ga maken, als ik nog leuke ideeen opdoe!

Leuk trouwens dat je voorgevoel klopte!
    Je vroeg ooknog wanneer ik uitgerekend was endat is ook 22 augustus!! De banner klopt wel hoor, hij berekend vanaf de dag dat je ongeveer bevrucht bent.

@sweetangel...LEuk zeg dat alles klopte met je voorgevoel en het pendelen!

Liefs Peetje

5. Selin

Selin Fanatiek lid

Aug 15, 2005
    1,396
    0
    0
    Maastricht
    Peetje,

Ja jij hebt dat geluk, ik moet nog 2 weekjes wachten! haha

Nee de kaartjes zijn inderdaad enorm duur. Als je ze zelf kunt maken moet je dat gewoon doen joh, bespaard je behoorlijk wat geld! En is ook een stuk persoonlijker denk ik.
    De kleine heeft ook veel meer aan leuke meubeltjes en kleertjes als aan dure kaartjes. Alleen ik heb alles al compleet (2e hands overgenomen). Dus wij hoefde alleen nog maar het kaartje.

Ja bij mij klopt er dan toch iets niet. Mijn laatste menstruatiedag was op een woensdag dus dan zou ik ook uitgerekend moeten zijn op een woensdag, en dat deed de banner niet. Dus jij bent een dagje eerder hahaha.

Groetjes,

Selin

6. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    1,392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    ow owkay peetje thnx voor de antwoord
    ik vroeg het me al af.