Hoi allemaal, ik heb vanavond mijn pretecho met 25 weken (bijna ) en ben zo nerveus, raar he? hoe lang zou een sessie duren bij Babyview? en weten jullie of als hij weer op zijn snuitje ligt (dat heeft hij de vorige keer bij de 20 weken ook gelegen en meneer was niet in de mood om zich even te draaien 8) ) je dan een andere keer terug mag komen of hebben ze toch tactieken om hem even goed te bekijken? en wat krijg je allemaal mee aan foto's naast de DVD? Liefs, Dora
wij hebben het ergens anders gedaan, en zouden maar 2 fotos meekrijgen. maar het duurde zo lang omdat ons kleintje zich verstopt had tussen de armen. dat we uiteindelijk 5 kleuren en 3 zwart wit foto's mee hebben gekregen. plus DVD en een mooi fotoboekje voor de foto's veel plezier, wij hadden hem ook met 25 weken, staat in me album een foto
Ik heb een pretecho bij Baby-World geboekt. Zij laten op hun site duidelijk zien wat je er allemaal bij krijgt. Wij gaan voor de foto's, video, extra DVD in 4-D met kleur en geluid. Net de reguliere echo gehad en kan nu al niet wachten tot ik 4 weken verder ben 8)