Ik ben heel benieuwd of jullie bij de 20 weken echo het geslacht goed konden zien of in iedergeval de gene die de echo deed. Ik wil heel graag weten wat het wordt en ben bang dat het z'n teleurstelling wordt als ze het niet kunnen zien. Was het bij de meeste van jullie wel duidelijk? Ik vind het zo spannend!
met de 20 weken echo was het vast al te zien maar de gynaecologe deed moeilijk dus heb ik het nadrukkelijk gevraagd met de 24 weken echo en daar zij de gynaecologe meteen : het is een jongetje later die avond heb ik een pretecho laten maken en toen heb ik het zelf duidelijk gezien
Wij hadden onze 20 weken echo vandaag en we konden het duidelijk zien: het is een meisje! Ik vroeg aan de echoscopist hoe zeker ze het wist en het was heel erg duidelijk allemaal. We zijn super blij dat het helemaal gezond is ook en dat het onderzoek goed ging. Groetjes, Marijn
Bij onze 1e lag de kleine in stuit bij de 20weken echo en daardoor was het niet te zien. Met 24 weken niet te zien op de echo, later nog een keer een echo en weer niet te zien. Wij wisten tot de geboorte niet wat het was omdat ze het niet liet zien tijdens de echo's, terwijl ze het 3x geprobeerd hebben. Als je een pretecho laat maken mag je een 2e keer terugkomen als ze het de 1e keer niet kunnen zien, wij hebben dat niet gedaan.
bedankt alvast voor jullie antwoorden, Ik vind het leuk om tehoren dat het bij de meeste goed te zien is ! Vind het wel heel spannend en moet nog even geduld hebben. Maar als ik het dan weet kan ik me uitleven op het kamertje en de kleertjes!
Ik had maandag de echo en ik ging er vanuit dat ze het ook vast wel goed kon zien, maar het tegendeel was waar helaas. Het kindje had de beentjes tegen elkaar en zo lag 't blijkbaar nogal lekker, want de echoscopiste heeft ongeveer 5 minuten geprobeerd door middel van duwen e.d. om de benen uit elkaar te krijgen, maar dat lukt niet echt. Uiteindelijk gingen de beentjes een aantal seconden uit elkaar en toen dacht ze te zien dat het een meisje was. Dat is ook haar uiteindelijke antwoord geweest, maar erg stellig was ze er niet in. Dus 13 maart gaan we voor de pretecho, hopen dat het dan beter te zien is, want nu weten we eigenlijk nog niks. Ik wil het inderdaad ook heel graag weten omdat ik me dan helemaal suf kan kopen hihi Vind het toch leuk als ik dan weet wat het is.
Ik wilde het niet weten, maar kon het toch zelf al zien bij de 20 weken echo. Het was weliswaar een vermoeden met een amateurs-oog, maar ik zat goed! Een meisje...
hier ook heel duidelijk: een jongetje! Het duurde wel even, hij lag niet goed. Maar toen hij zich iets draaide was het goed te zien! Succes bloememeisje!
Ik heb 16 april mijn 20 weken echo. En dan ben ik ook precies 20 weken dus hopelijk zie je het duidelijk bij mij want ik kan niet wachten! Ik droom zelf sinds de echo dinsdag omdat ik heel erg ben gaan twijfelen over wat het word. De hele nacht spookte het in mijn hoofd. En hevig dromen erover. Ben ook zooo ongeduldig joh hihi
Bij mij was het niet zichtbaar. We wilden het gelukkig ook niet weten. Maar ze had het ons ook niet kunnen vertellen zei ze. Het lag te diep...
super leuk allemaal! ik moet nog steeds even wachten, maar ik ben geduldig! Zo te lezen is het bij de meeste goed tezien dus hopelijk bij mij ook !( maar je weet maar nooit).