Vandaag bij vk geweest en bleek dat ik een te bloeddruk heb voor deze termijn. Ze heeft m 3x gemeten en bleek 3x te hoog. Nu moet ik morgen weer terug om te meten en als ie dan weer te hoog is moet ik diezelfde dag nog naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken. Pfff getverderrie daar stond ik nou niet echt op te wachten. Had wel al een week last van hoofdpijn maar deed bij mij geen belletje rinkelen. Best wel een domper ga je met een goed gevoel naar binnen en beteuterd naar buiten. Zal vast wel meevallen maar ik heb toch zon gruwelijke hekel aan bloedprikken
Hè bah, wat vervelend. Heb het helaas bij beide zwangerschappen gehad. De eerste zwangerschap opgenomen in het ziekenhuis en uiteindelijk bij 38 weken ingeleid. Tweede zwangerschap verliep minder goed, al vanaf het begin een hoge bloeddruk. Veel ziekenhuis opnames verder, uiteindelijk een spoedkeizersnede gehad, prematuur geboren kindje. Hopelijk is het bij jou beter. Heb je al medicatie gekregen? Succes en sterkte! Neem goed je rust!
Nee nog geen medicatie, denk dat aan de hand van wat er morgen uitkomt besloten wordt. Ze zei ook dat ik echt mijn rust moest nemen. Op het werk begrepen ze het gelukkig wel. Pfoe dat is wel waar ik bang voor ben ja wat jij nu zegt. Tja eerst maar even morgen afwachten. Hoop dat ie morgen weer ok is.
Ben nu 32 weekenden had maandag ook ineens te hoogte bloeddruk Dinsdag weer laten meten nog te hoog Nu vandaag bij de VK geweest nu was weer normaal. Moet wel zeggen dat ik nu ook meer rust neem en lekker uurtje ga slapen in de middag dat gaat goed dus. Su6 morgen hoop dat je ook met rust de bloeddruk omlaag krijgt
Bij de eerste ZW had ik tegen het einde ook een veel te hoge bloeddruk. Moest toen naar het ZH. De bloeddruk daalde weer en mocht naar huis. 2 weken later was hij weer veel te hoog en waren ook mijn vliezen gebroken ( te vroeg) een week later had ik mijn zoontje in mijn armen.
ik heb daar ook last van wat vinden jullie mijn bloeddruk is nu 140/85 moet maandag weer terug om te meten
Het hangt af hoe hoog je bloeddruk normaal is. Persoonlijk vind ik 140/85 netjes... Maar ik had op het laatst een bloeddruk van 225/180 met drie verschillende soorten medicatie.. Ik zatde gehele zwangerschap (met medicatie) op 160/105 Hoe was het steenbokje? Ik ben benieuwd!
Ze hebben me het voordeel van de twijfel gegeven. Gister was het 149/95 en vanmiddag was het 155/79. Dus bovendruk weer hoog maar het ging ze om de onderdruk. En die was weer netjes. Ze zei dat ik onder de 90 moest zitten en bovendruk onder 140. Hoefde niet bloed te prikken gelukkig! Moet wel volgende week weer terug ipv over 3 weken.
Ik heb vorig weekend ook in 't ziekenhuis gelegen ivm te hoge bloeddruk. Alle bloeduitslagen en urine waren perfect dus geen zwangerschapsvergiftiging dus moest volledig bedrust houden en 3 maal daags 2 paracetemol slikken en nu sinds vandaag voel ik me pas weer goed! Had veel last van hoofdpijn, misselijkheid en gewoon hartstikke beroerd! Bloeddruk was 140/95.. Nu was hij gister 115/81 Helemaal weer prima dus! En nu doe ik dus ook maar gewoon rustig aan om hem laag te houden zodat ik gewoon thuis mag bevallen! Dus mijn tip aan jullie is ook; RUSTIG AAN DOEN! ziekenhuis is niet fijn.. En volledige bedrust ook niet!