Er zit toch echt iets tussen de benen hoor op deze foto. Heb je een grotere of duidelijkere foto? Wat heeft de gyn aangewezen? Enne gyn mag nooit 100% zeggen Weet je hoe vaak het voorkomt dat ze meisje zeggen en er een jongen wordt geboren
Nee geen duidelijkere foto's meer. Ik heb enkel nog een filmpje. Volgens de gyn is het zeker een meisje omdat er duidelijk 3 streepjes te zien zijn. Volgens het pretechobureau is het ook duidelijk een meisje maar wel eentje met prominente schaamlippen. Vandaar dat er dus "iets" tussen de benen te zien is. Hij zei dat dit perfect mogelijk is onder invloed van mijn vrouwelijk hormoon. En er werd echt wel in ALLE mogelijke hoeken gekeken. En nergens was er een penis of balzak te zien. Terwijl dit bij mijn zoontje wél altijd het geval is geweest. Nu ja zekerheid hebben we pas echt bij de geboorte dat weet ik ook wel
Er komen nog echo's genoeg hé Volgende week die van 21 weken, daarna op 25 weken, 29 weken,... Uiteindelijk zal er ooit wel eens een piemel te zien moeten zijn als het een jongen blijkt.
Het is wel groot, maar je ziet wel duidelijk 3 streepjes en dat zie je bij een jongetje niet. Een piemeltje steekt meer uit dacht ik.
Een piemeltje en balzakje ziet er anders uit en zie je goed Bij meisjes is vaak rond dit termijn de schaamlipjes opgezwollen en ik zie 3 streepjes dus ik zeg een meid! Dat het groot is komt voornamelijk dat het opgezwollen is,
En eergisteren werd het nogmaals bevestigd. Het is écht een meisje. De verdikking van de schaamlipjes was nu ook volledig weg...