Hoi Meiden, Vrijdag hebben we een 2d echo, vooral omdat we het geslacht nog een keer willen zien. Nu wilden we verderop in de zwangerschap nog een 3d echo laten doen, maar nu vroegen we ons af of het met 23 weken ook al leuk is om een 3d echo te doen? Heeft iemand hier ervaringen mee? Groetjes suus
Ik heb wel ervaring met 24 weken, vond het echt prachtig om te zien! Kindje wilde niet echt poseren voor de camera maar t is toch gelukt om een aantal mooie foto's te maken Kijk maar in mijn album voor wat foto's
O, dat ziet er al heel mooi uit! Dat had ik niet verwacht. Neem niet aan dat een weekje heel veel verschil maakt. Misschien toch maar even opbellen dat we wel een 3d willen.
ik heb het met precies 23 weken laten doen, er staat een foto van in mijn album maar dit was de enige goede. ik zou nog iets langer wachten.
Hoi hoi, Het echobureau heeft bij ons aangegeven dat de mooiste periode voor een 3d/4d echo tussen 26-28 weken is. Dan is je kindje nog niet te groot en heeft het al wel een lekker "spek"laagje. Ik denk dat je met 23 weken alles al wel perfect kunt zien en bewonderen alleen is je baby iets minder bol Groetjes Elke
Ik heb met 25 weken precies een 3D echo laten maken en was super mooi (is je eigen kindje altijd natuurlijk ) alleen af en toe had die man wel wat moeite met goed in beeld brengen omdat er voldoende vruchtwater tussen het kindje en de baarmoederwand moet zitten om het beeld te realiseren (3D gaat dmv kaatsen tussen water, wand en kind). Dus iets verderop heb je waarschijnlijk nóg beter en duidelijker beeld (week 27 of zo). De kleine uk zelf moet natuurlijk ook willen poseren hè
Nou ben dus vandaag geweest en heb het aan de mevrouw zelf gevraagd. Ze ging gewoon even proberen of het al mooi zo worden en dat werd het, dus het is een 3d geworden! Het was erg leuk en we hebben mooie foto's meegekregen. Ook is weer bevestigd dat we een meisje krijgen, dus we gaan nu echt met het kamertje beginnen.