Pretecho 9 weken

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Daisyvdm, 3 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daisyvdm

Daisyvdm Actief lid

2 nov 2014
    326
    23
    18
    Vrouw
    Maandag wakker geworden met mega buikpijn, zo erg dat ik niet goed werd en bijna flauw viel. Ik dacht gelijk dit is niet goed. Verloskundige gebeld maar zolang ik geen bloed verlies kon ik niet langs komen en hoefde ik me geen zorgen te maken. Het kan ook mijn cyste zijn die was geklapt of me eierstok die draait door de zwaarte van de cyste. Naar een pretecho bureau gebeld daar kon ik gelukkig wel terecht! Cyste was nu zo groot als mijn zwangerschap dus zou inderdaad daarvan geweest kunnen zijn. Maar met onze hummel was gelukkig alles goed. Wij dachten zelf 8+6 maar is ongeveer 8+5. Alles zag er goed uit, en het hartje klopte ook goed gelukkig! :D Nu nog even wachten tot de termijnecho:)

Bijgevoegde bestanden:

2. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Jammer dat je niet bij de verloskundige terecht kon maar een pret echo bureau moest bellen, maar super fijn dat alles in orde is.

3. Lovely29

Lovely29 Fanatiek lid

5 okt 2014
    1.525
    671
    113
    Wat fijn dat alles in orde is met de kleine. Geeft weer een super gevoel. Geniet ervan!

4. Daisyvdm

Daisyvdm Actief lid

2 nov 2014
    326
    23
    18
    Vrouw
    Dankjewel, ja geeft echt een goed gevoel:). Kon echt niet nog 3 weken in de zenuwen zitten.

5. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Wat fijn dat alles goed is! :) Snap dat je niet nog een paar weken in onzekerheid wilde zitten.

6. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Fijn dat je weer zeker bent .. Mooie echo !!

7. Emlilo

Emlilo Bekend lid

27 apr 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn dat alles goed gaat! Konden ze de echo al goed maken uitwendig? Aangezien je baarmoeder nu nog achter het schaambot zit bij eerste?

8. Daisyvdm

Daisyvdm Actief lid

2 nov 2014
    326
    23
    18
    Vrouw
    Dankjulliewel we kunnen nu weer lekker genieten. Ja uitwendige echo was mogelijk, je moet dan wel een hele volle blaas hebben.

9. BlijEi

BlijEi Bekend lid

27 sep 2014
    657
    0
    16
    Where the heart is
    Dat heeft mede te maken met de hoeveelheid buikvet die je hebt :) ik heb bij deze zwangerschap alle echo's (vanaf 6,5wk) uitwendig gehad en dat ging prima. Nooit rekening hoeven houden met een volle blaas. Was goed te zien hoor!

Fijn dat alles goed is ts :)

10. kaatjuh81

kaatjuh81 Actief lid

20 apr 2015
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn dat je gerust bent gesteld, wel vreemd dat vk je niet langs liet komen. Een gedraaide eileider kan gewoon afsterven en een beginnende zwangerschap afbreken. Ik lag met spoed op de ok toen ik verging van de pijn. ( gedraaide eileider is niet te zien op een echo, daarmee konden ze alleen een bbz uitsluiten)

Deel Deze Pagina