Hallo allemaal, Wij willen graag een pretecho laten maken bij babyview in arnhem of amersfoort. Wie is hier al wel eens geweest en kan ons vertellen of het de moeite waard is? Nemen ze de tijd voor je e.d.? Ik ben erg nieuwsgierig, want ik vind het een hoop geld en zonde om dan maar voor niks te komen! Alvast bedankt! Liefs Liselotte
Ik heb bij babyvieuw in arnhem gedaan en ik heb daar ruim 3 kwartier gekeken naar me kleine meid was zeker weten de moeite waard!
hoi weet niet waar je precies woont maar ik zou uitwijken naar ochten daar zit jan koning die is zelf verloskundige en doet ook pretecho's betaalbaar neemt de tijd en is heel duidelijk en voorral eerlijk en kundig...
ik ben bij babyvieuw omgeving Tilburg geweest ..ze heeft bijna een uur gekeken en in alle rust ook alles uitgelegt wat ze zag , ze heeft vele foto`s gemaakt en een hele mooie dvd hebben we er van ..dus zeker een aanrader
wij zijn ruim 3 jaar geleden in arnhem geweest. toen namen ze zeer zeker de tijd voor ons. de band en de fotos zijn mooi geworden ik was toen 22 weken zwanger. ze liet echt alles zien zodat we op het laatst ook geen vragen meer hadden. en ze zei alles ook duidelijk zonder moeilijke woorden. we hadden toen een gewone echo geen 3d. we zeiden al als ik nu weer 22 weken ben gaan we daar weer heen. groetjes van patricia