Pretecho bij Wereldkind in Rotterdam

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door ToetieL8, 28 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ToetieL8

ToetieL8 Niet meer actief

Ik wil graag iedereen die in de buurt van Rotterdam woont en een pretecho wil laten maken,
    aanbevelen om naar Wereldkind te gaan!

Wij komen er net vandaan met wel 20 2d echo foto's :)
    Die mevrouw die ons hielp was zo leuk!
    Ze legde alles perfect uit, en nam goed de tijd voor ons. Ze heeft zelfs al even
    laten zien hoe onze uk er 3d/4d uitziet! Ook alle foto's op cd/dvd meegekregen :D

Zo'n geweldige ervaring, we gaan zeker ook weer met 25 weken een 3d/4d echo laten maken.

Zo dat moest ik even kwijt, ik ben zo blij! ;)

2. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Leuk om te weten! Wij hebben over een paar weken een afpsraak staan daar :D

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Fijn :) ik wilde een afspraak gaan maken, maar je hoort zo weinig over wereldkind. Ook vorige keer maar 1 reactie toen ik ervaringen vroeg (ook een positieve overigens) ik vind het ook wel erg fijn dat je de foto's meekrijgt op cdrom :) .
    Kga volgende week ook een afspraak maken :) !

4. sylvia111

sylvia111 Fanatiek lid

10 aug 2007
    2.983
    0
    0
    Ja een echte aanrader!
    Ik ben toen met 26 weken geweest ik kreeg een dvd een cd-rom met 40 foto's erop en nog eens 8 gewone foto's.
    Ze staan in mn album

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Nou ik heb mijn afspraak :) , met 25w3d gaan we naar wereldkind! zo spannend!

6. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Oeh ik ga maandag! ben een beetje laat met dan bijna 29 weken, maar het kon net zei ze... dus ben benieuwd!

7. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Ik wil zelf ook, maar zijn er ook wachttijden. Dus als ik zeg maar maandag bel voor een afspraak , wanneer kan ik dan terecht?

Groetjes Nazli

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik neem aan dat je zo snel mogelijk wilt, aangezien je al 29 weken bent? Even bellen gewoon en kijken of ze nog snel een gaatje hebben. Ik belde ruim op tijd maar volgens mij was 2 weken ook vroeg genoeg, maar misschien is er eerder ook plek. Het proberen waard denk ik, hoewel je kleintje al wel erg groot is nu denk ik (zie ook bericht van kleintje)

Deel Deze Pagina