hallo iedereen, ik heb test voor syndroom van down laten doen en dat bleek allemaal in orde te zijn , heb er eerst nog over getwijfeld maar uiteindelijk toch gedaan, dus in feite was ik toch wel opgelucht dat het oke was, maar er was blijkbaar een ander op zich erger probleem opgedoken in de test van mijn bloed omdat ik kleuterleidster ben had mijn dokter mij voor de zekerheid nogeens getest op het cytomegalievirus ( een virus waar ik in het begin van mijn zwangerschap nie immum bleek voor te zijn, waardoor ik nie meer mocht gaan werken) , vooral jonge kinderen dragen dit mee en zetten het over dus voor de zekerheid nogeens laten testen, en blijkbaar moet ik nu op één of andere manier het virus toch opgelopen hebben, hoe zou ik nie weten nu moet ik maandag naar ziekenhuis voor gesprek met professor die zal mij meer uitleg geven, ik ben er echt niet goed van , snap het ook nie werk al zeven jaar nog niet opgelopen blijf thuis en ik zit ermee kheb echt schrik voor gesprek want de dingen die ge over cytomegalie leest zijn niet positief maar ja kan alleen maar afwachten he, en hopen dat alles oke is heeft iemand hiermee al te maken gehad en zo ja wat hebben jullie dan gedaan ? groetjes nathalie