Tot wanneer hebben jullie je gewone kleding aangehad ? En wanneer ging je echte zwangerschapskleding dragen ? Ik ben nu 16 weken en kan mijn kleding nog gewoon aan. (op 1 broek na dan)
ik zit nu al aan mn zwangerschaps broeken, kan mn eigen broeken dus echt niet meer aan, erg vervelend maar aan de andere kant ben ik ook wel trots. Maar dan mag ik hopen dat mn buik niet al die maanden zo blijft groeien want ben bang dat ik dan omval
Ik ben nu ruim 23 weken en kan al mijn kleding nog gewoon aan. Ik moet wel zeggen dat mijn buik de laatste week flink groeit dus hoelang ik mijn broeken nog dicht krijg geen idee. groetjes natje
ik heb ook al een aantal weekjes mijn zwangerschapsbroeken aan. Als je gewone broeken nog passen en nog comfortabel zitten lekker nog aanhouden word dit minder dan op zoek naar leuke positiekleding.
Ik had voor het eerst zwangerschapsbroeken aan met 10 weken. Ik wilde er liever nog niet aan maar ik kreeg echt vreselijke buikpijn van mijn normale spijkerbroeken. Truitjes etc kon ik veel langer aan. Je merkt vanzelf wanneer je zwangerschapskleding nodig hebt en het zit echt heerlijk.
Rond de 18 weken zaten mijn eigen broeken niet zo lekker meer en ben ik over gegaan op zwangerschapskleding.....
positiebroeken moest ik al heel snel aan geloven omdat mijn darmen ontzettend opzette die tijd. Truitjes heb ik nooit zo moeilijk over gedaan. Ik heb nog steeds mijn eigen truitjes aan en als ze gaan kruipen doe ik er een band overheen. Ik vind die positietruitjes niet allemaal lekker zitten heb er zelf geloof ik maar 2
Bij mijn eerste zwangerschap hoefde ik pas rond de 17 weken zwangerschapskleding te dragen, maar met deze zwangerschap kon ik met 7 weken mijn gewone kleding al niet meer aan !
Bij mijn eerste zwangerschap ben ik met 19 weken pas zwangerschapskleding gaan dragen, een paar weken daarvoor wel overgestapt op oude kleding met een grotere maat. Dit keer ga ik het - als alles goed blijft gaan - niet redden tot 19 weken denk ik, wschijnlijk is dit een van de laatste weken in gewone kleding (nog maar 2 broeken die passen, rokken gaan gelukkig beter).
Oh, gelukkig! Ben dus niet de enige die haar kleding gewoon nog kan dragen! Heb wel al wat positiekleding gekocht, heb nl. begin juni een bruiloft waarvoor ik de gehele dag ben uitgenodigd. Denk dat ik dan misschien wel die kleding aan kan, anders past het toch ook wel, denk ik! Divanaatje
kan mijn broeken nog gewoon aan. Alleen mijn truitjes en t shirts passen niet meer alles kruipt omhoog haha ziet erg charmant uit. x x x bieke
'T is bij mij nu echt gebeurd met de gewone broeken en rokjes... krijg ze gewoon echt niet meer dicht, haha! Gelukkig heeft de H&M tegenwoordig van die leuke tricot rokjes in allerlei prints en leuke linnen rokjes met elastiek... hoef ik niet meteen in positierokken... Denk wel dat ik v.d. week een leuke positie spijkerbroek ga kopen! Chris
Ik draag al positiebroeken sinds 7 weken want ik kreeg mn knoop niet meer dicht hoor! Maar alleen maar broeken met een verlaagde voorkant met elastiek, een broek met zo'n flap ervoor draag ik pas sinds vorige week. Tip: de hennes en mauritz heeft nu zoveel ''normale'' kleding die prima als positiekleding gedragen kan worden! (rokken met elastiek, jurkjes en lange hemdjes) xx
Ik ben nu ruim 7 weken zwanger en pas ook nog maar weinig broeken. Loop nu de meeste tijd rond met mijn knoop open en mijn rits half. Positiebroeken vind ik erg lekker zitten maar ze zakken steeds zo af. Denk dat ik op zoek ga naar broeken met elastiek ofzo.. Debby
ik draag al vanaf vorige week die zwangerschapsbanden... ik heb ook al een broek gekocht maar ik draag nu altijd rokken en die kun je lang dragen ook al verdik je veel en ik doe er gewoon zo een band op en dan t shirt...want mijn t- shirts beginnen te kort te zijn