Pretecho gehad/ echobureau in het noorden?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Bo20, 31 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miky

    Miky Bekend lid

    18 jan 2006
    604
    0
    0
    Groningen
    Ik ben vorige zwangerschap naar Kiekeboe geweest en dat is heel goed bevallen. Deze zwangerschap willen we ook weer en gaan dan daar weer heen.
     
  2. Mandarijn

    Mandarijn Bekend lid

    3 feb 2007
    760
    0
    16
    ik ben daar ook geweest, heel aardige vrouw,
    maar vond je ook niet dat het een oud apparaat is? in het ziekenhuis was de echo van mij veel duidelijker namelijk
    :(:
     
  3. margriet20

    23 apr 2006
    33
    0
    0
    hij plaats mijn vorige bericht niet?
     
  4. Vibe

    Vibe Lid

    26 aug 2007
    62
    0
    0
    Heb ook goede verhalen gehoord over Garijp, maar omdat deze geen 3d echo's doen zijn ook wij naar Oosterwolde, Baby View gegaan... en het was echt super! Mocht ik weer zwanger raken zal ik daar ook zeker weer naartoe gaan :D
     
  5. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    Hoe lang van tevoren moet je eigenlijk een afspraak maken als je een pretecho wilt? We zijn nu maar 9 weken, ik zou graag een 3D/4D-echo willen rond de 26-28 weken. Gewoon een paar weken van tevoren bellen? Deze echo willen we in Oosterwolde laten maken. En dan misschien nog een uitgebreide 2D-echo in Garyp.
     
  6. grietje2

    grietje2 Lid

    30 aug 2007
    10
    0
    0
    Hoi, ben net nieuw hier op deze site en las je vraag. Ik ben toevallig net dinsdag voor mijn 20 weken echo in garyp geweest. (ben nu 22 weken en 3 dagen) En hij heeft nu net sinds een week een 3d apparaat dus je zou best naar Garijp kunnen daarvoor! Mijn echo was 2d maar hij vroeg of ie een stukje 3d mocht proberen omdat ie het nog een beetje moest leren. Helaas is het wel druk momenteel in Garyp, toen ik een afspraak maakte kon ik pas 7 weken later terecht! Ik ben de vorige keer ook in garyp geweest en ik vind dokter amelink echt een geweldige vent!

    Groetjes van Grietje
     
  7. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    Bedankt voor je antwoord, Grietje! Ik had niet gedacht dat het zo lang zou duren voordat je terecht kon. Dus als we met zo'n 24 weken een uitgebreide echo willen, dan maar met een week of 18 bellen, denk ik.

    Groetjes,
    Jippie
     
  8. grietje2

    grietje2 Lid

    30 aug 2007
    10
    0
    0
    Jippie, zie in jouw onderschrift dat je ook een lange weg hebt moeten gaan om zwanger te worden. Ik heb zelf een dochter via ICSI van 2 jaar en 9 maanden (1e poging ICSI) en ik ben nu zwanger van de 2e ook weer via ICSI (2e poging, helaas 1e poging een miskraam). Ben je toevallig ook en Leeuwarden behandeld (mcl?). We hebben van dokter amelink ook nog blauwe of rode sokjes in een gesloten enveloppe meegekregen zodat we na de geboorte kunnen kijken of ie gelijk heeft met het geslacht. Bij onze dochter had ie het helemaal goed! Verder krijg je als je 10 euro zelf betaald (de rest van de 20 weken echo wordt vergoed), een dvd van de echo, een dvd met de foto's en nog bijna alle foto's uitgeprint. Dokter amelink is echt een schat die met volle teugen geniet van wat ie doet!

    Liefs van Grietje
     
  9. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Oosterwolde vond ik ook top!
    Hele aardige vrouw en neemt echt alle tijd voor de echo.
    Ze verteld heel veel, en je merkt dat ze plezier heeft in haar beroep.
    Dat is heel prettig als je daar ligt.

    Ik vond het top, een aanrader!
     
  10. Kalush

    Kalush Fanatiek lid

    7 jan 2006
    2.694
    0
    0
    Noorden v/h land
    Naar mijn idee (informatie kan inmiddels veranderd zijn) doet hij in Garijp alleen echo's tussen de 18e en 22e week.
    Dat was zo bij mijn vorige zwabgerschap, maar het kan inmiddels veranderd zijn.
     
  11. grietje2

    grietje2 Lid

    30 aug 2007
    10
    0
    0
    Bij mijn dochter (bijna 3) heb ik in Garyp een echo gehad met 23 weken en 5 dagen. Ze adviseerden mij toen om de echo tussen de 20 en 28 weken te doen. Dus ik denk dat je info niet helemaal klopt!

    Groetjes van Grietje
     

Deel Deze Pagina