pretecho gehad,geslacht gezien?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door erlida, 14 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    wij hebben gisteravond een pretecho gehad,en man lief wil niet weten wat het word .nou wou ik dat wel maar aangezien ik mijn mond toch niet kan houden 20 weken lang,hebben we het gelaten voor wat het was. 8) nou betrapte ik jan (die de echo deed)errop dat toch aan het kijken was wat het word,waren overduidelijk billen namelijk,toen hij zag dat ik meekeek deed ie snel beeld weg,manlief had niets in de gaten maar ik denk dat we een meisje krijgen zag 2 streepjes maar niets bungelen,dus thuis aan het turen geslagen op die echo en volgens mij is het echt een meid,jippie! :) :) :) (als het een jongen blijkt ben ik ook errug blij hoor!) :) :) :)

2. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    hoihoi!

2 streepjes is een jongen toch?

2 streepjes geloof een meid..maar natuurlijk kan ik het verkeerd hebben!

3. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    het waren 2 witte streepjes met daartussen een zwarte streep,dus als je die zwarte streep meeteld zag ik 3 streepjes. :)

4. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Spannenddddddddd, zegt je gevoel ook dat t een meisje is?

Ik had met mijn dochter nl heel erg sterk, ik wist het zo zeker en iedereen maar neeh hoor t wordt een knul...

Maar bij de pretecho zei de dame...kijk aan 3 streepjes...de buitenste en binnenste schaamlipjes ;)

5. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    ja,mijn gevoel zegt een meisje,al vanaf het begin.bij mijn zoon wist ik zeker dat het een jongen werd.maar we gaan het gauw genoeg zien,die 20 weken zijn zo om!spannend spannend!

6. Niet meer actief

hmm.. 2 streepjes.. is volgens mij inderdaad een knul! Haha.. ik zou nog stiknieuwsgieriger zijn dan ik al was whahaha..

Worden lange 20 wkn voor je..hihi

7. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    ik zal proberen de bewuste streepjes op de pc te krijgen,ben nu wel hheeeeel benieuwd wat jullie zien!

8. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    mmmm.het lukt niet jammer.gewoon wacchten dan maar!

Deel Deze Pagina