Ik zit een paar dagen na de pretecho de foto's nog eens door te kijken en er vallen mij wat dingetjes op. Zo lijken de hersentjes ineens heel klein (er is een soort pinda in het hoofdje te zien) en een gekke uitstulping bij zijn buikje. De echoscopiste heeft er niets over gezegd, maar er stond ook duidelijk in de voorwaarden dat zij geen medische uitspraken doen. Zou ze het wel gezegd hebben als het echt zorgelijk was geweest? En kan ik dit misschien bespreekbaar maken met de vk volgende week? Of zal ik 'rustig' afwachten tot de 20 weken echo? Pfff
Dat had ze wel gezegd, maar bespreek het zeker met je vk, zij kan je dan aan de hand van je echo vertellen wat je ziet en je geruststellen.
Bedankt voor jullie reacties, ik ben zo'n stresskip op het moment! Ik ga er dan maar vanuit dat ze het gezegd zou hebben. En over mijn gestress ga ik het sowieso maar even met de VK hebben...
Op de pretecho leek het wel of mijn zoontje een hazelip had en allerlei rare uitstulpingen haha, maar dat komt gewoon door het licht, vruchtwater enz wat er allemaal invloed op heeft. Als ze iets verkeerds zag had ze wel gezegd dat je contact moet opnemen met je vk of gyn..