goed adres pretecho omgeving dordrecht

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by DeeLighT, Jan 28, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Wie weet er een?
    En hoeveel was je kwijt voor hoeveel tijd echo?

2. claudia2008

claudia2008 Bekend lid

Jun 14, 2008
    686
    0
    0
    Babyview in Barendrecht! Goede uitleg en mooie foto's / dvd!
    www.babyview.nl

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
  4. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,829
    3,353
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik ben in papendrecht geweest, erg lieve vrouw en goede echo, alleen geen toillet, vond ik toch wel een minpunt. Ik kwam met 9 weken en moest dus een volle blaas hebben. Ze was erg lief hoor en ik ben tot 2x toe in haar huis geweest om te plassen, maar vond het wel rot om te vragen ;) .

Met 20 weken ben ik bij wereldkind in rotterdam geweest. Dit was meer een praktijk. Vond ik toch wat prettiger. Alleen beebje werkte niet mee. Ik vond het prachtig hoor, wat ik zag, maar de medewerktster gaf aan dat ze normaal betere beelden kon geven. Terugkomen mocht, maar de vraag was of dat zou helpen. Dus dat heb ik niet gedaan (leek de favo houding van ons kleintje te zijn) , maar bij het weggaan rekende ze wel een veel lager tarief. Vond ik wel erg netjes.

Uiteindelijk vond ik achteraf wereldkind het prettigste... maarja, misschien ligt dat ook aan de duur van de zwangerschap enzo.

2D echo tot 18 weken of een geslachtsbepaling vanaf 18 weken (15 min)* € 35,80
    2D (pret)echo eigen verzoek na 18 weken uitgebreid (30 min) € 62,50
    3-4D (pret)echo vanaf 24 weken (45 min) € 95,00
    DVD € 15,00

www.wereldkind.com

5. tascha

tascha Fanatiek lid

Apr 8, 2006
    4,180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Baby's world in Leidschenveen. Daar zijn wij erg blij van geworden. Alles wordt goed uitgelegd. Wij hadden foto's en een dvd van een half uur en waren 105 euro kwijt. Wel een hoop geld, maar zeker wel waard.

6. Debby191

Debby191 Lid

Dec 9, 2008
    85
    0
    0
    Alblasserdam
    Ik zou ook zeggen echopraktijkdrechsteden.
    Een verschrikkelijk lieve vrouw en ze neemt heel erg veel tijd voor je.
    Ik heb ook heel veel foto's meegekregen en we hebben ech langer dan de afgesproken 10 minuten gekeken :D
    Als wij nog een keer gaan gaan we zeker weer naar haar!
    Liefs Deb

7. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

Dec 16, 2008
    6,069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Leuk dat dit topic is gestart. Over een tijdje wilde ik ook in de regio op zoek..en ik heb nu mooi wat adresjes :D

8. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

Apr 19, 2006
    818
    0
    16
    Wij zijn ook bij Drechtsteden geweest, super zeg! Bij 7 weken geweest, en ze nam heel veel tijd voor ons, terwijl er nog bijna niks te zien was.

Met 24 weken weer gegaan voor de geslachtsecho (weer 10 mijn) en weer heel veel fotos en veel aandacht. Echt super fijn!

9. mooslie

mooslie Actief lid

Jan 14, 2009
    155
    0
    0
    Helemaal mee eens. Vrijdag ga ik weer trouwens.
    Ik heb een duopakket genomen van 160 euro

10. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

barendrecht doen wij NOOIT meer. echt slecht en onwijs duur. Geen mooie otos en de dvd is helemaal echt niet mooi en niet leuk.

Zal inderdaad naar papendrecht gaan, leuke jonge meid. Erg lief, neem echt de tijd. Hadden afspraak voor 10 min en 2 fotos maar hebben half uur gekeken en 14 fotos gekregen. Legt alles goed uit, en echt super gaaf daar gewoon. Kleine eigen praktijk maar zeer zeker een aanrader

11. DeeLighT, ik heb je topic verplaatst naar het goede forumonderdeel.

12. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Wij gaan straks(JIPPIEEEE NOG 1,5 UUR) naar wereldkind.. ben benieuwd.

laat het wel even weten hoe dat was bij wereldkind

13. mooslie

mooslie Actief lid

Jan 14, 2009
    155
    0
    0
    Dan heb jij het heel anders ervaren.
    Bij mij legde ze ook alles goed uit en heb hele mooi duidelijke foto's mee gekregen. Ik heb daar ook ruim een halfuur gezeten.

14. mooslie

mooslie Actief lid

Jan 14, 2009
    155
    0
    0
    Veel plezier wie weet kunnen ze al zien wat het word!

15. lennylenn

Nou het was super die pretecho bij wereldkind echt een aanrader!
    hele mooie fotos en prachtig mooi beeld aardige vrouw ook die alles uitlegde en liet zien.

en we weten het geslacht..WE KRIJGEN EEN ZOONTJE :D:D was heel duidelijk een piemeltje te zien.

maar wereldkind vond ik echt heel goed. we hebben 35 echos meegekregen een dvdtje erbij ook de echos op een cdtj en zelf had ze alles nog eens voor ons uigeprint dat alles voor 50 euro.

de echos staan straks in mijn album, kunnen jullie meekijken

16. mooslie

mooslie Actief lid

Jan 14, 2009
    155
    0
    0
    Een zoontje wat leuk. Maakt eigenlijk niet uit he als het maar gezond is ;)
    Maar wat heb je een hoop echo's mee gekregen zeg super. En voor heel weinig geld. Ben benieuwd naar jou echo foto's.

Vanmiddag mag ik om half 4

17. lennylenn

Nee precies maakt echt niks uit als alles maar in orde is.

ja wist ook niet dat we zoveel echos meekregen en idd voor zo weinig geld.

de fotos staan er al in..(een paar dan)

Heel veel plezier straks bij het maken van jouw echo!

18. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    Ik zit in Spijkenisse. Je hebt hier 1 echo centrum.
    En ooooohhh wat is dat een lief vrouwtje zeg, de echoscopiste.
    Een Pools vrouwtje met accent van in de 50 jaar.
    Voelde me zooooo op mijn gemak. De ruimte is ook erg knus.

EN..ze neemt echt de tijd voor je.

19. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Zeker geen aanrader hier!
    1e echo met 9w3d, was goed en leuk. Maar toen hadden we ook parkeerplek......

2ex kwamen we aan en nergens parkeerplek. Tis in rotterdam in een DRUKKE straat, dichtbij het station, maar dus alles vol. We moesten 15 min lopen verderop parkeren en doordat we moesten zoeken (ook al 15 min) waren we 15 min te laat (we waren gelukkig ruim op tijd van huis gegaan vandaar dat het een kwartiertje te laat was). Kwaad dat ze waren! Ze schelden nog nét niet! We konden volgens hen weer omdraaien en naar huis gaan. Toen heb ik voet bij stuk gehouden en zei dat ik niet voor niets kwam en die echo wou. Nou, ze deed het ontzettend snel, raffelde het af en liet zowat niets zien. (was 20 weken echo)
    Het lag aan ons dat we te laat waren. Dus ik zei wat van het parkeerprobleem. Dan moest ik maar een UUR eerder van huis weggaan.........ja hallo..........zíj zitten zo raar qua parkeren!
    Plus je kunt alleen chippen met parkeren daar, dus als je daar staat met muntgeld heb je pech. Ook al zo handig.
    Nee ik zal hen nooit aanbevelen!
    Ga dan lekker ergens heen waar ze normaal parkeerplek hebben en waar je je niet rot hoeft te zoeken.

Share This Page