Wie heeft er nog meer met 16+4 geslachtsbepaling laten doen?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Sanne2011, 12 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Zoals ik in een ander topic al schreef, hebben wij as woensdag onze geslachtsbepaling en weten we of ons kindje een jongetje of een meisje wordt.

Wie heeft dit nog meer op deze termijn laten doen, waarbij voor 99% zekerheid werd gezegd wat het geslacht van je kindje is?

Ik ben benieuwd! Alle verhalen zijn welkom :D

2. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook op 16 + 4 een geslachtsbepaling laten doen. Bij ons was er overduidelijk te zien dat het een meisje ging worden. Met de 20 weken echo is dit bevestigd.

3. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Wij hebben bij exact 16 weken een geslachtsbepaling laten doen en toen was het overduidelijk dat het een jongetje zou worden. Bij de 20 wekenecho is dit nogmaals bevestigd.

4. Frommeltje

Frommeltje Fanatiek lid

26 dec 2010
    1.086
    0
    0
    Ik heb het ook laten doen bij 17 weken... en het zou een meisje worden, bij 20 weken bevestigd en op 26 mei 2010 is het echt bewezen! Het is dan al te zien hoor maar het ligt er ook net aan hoe de baby ligt... of je het duidelijk kan zien!

5. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Wat fijn om jullie reacties te lezen , ik kan haast niet meer wachten :D

We hebben de echo pas om 16.15 smiddags, ik dacht een half uurtje eerder :) maar goed... We laten het waarschijnlijk ook op dvd opnemen, kost 15 euro extra, maar .... de 2D echo krijgen we gratis omdat we dat 3D-4D pakket ook afnemen tussen de 25-30 weken, en we krijgen nog 15 euro extra korting dmv een bon, dus wat dat betreft ;) kom maar op met die dvd ;)

Nog meer ervaringen? En met dvd met 2D echo? Is dat mooi om later terug te kijken?

Mocht het geslacht niet te zien zijn, mogen we kosteloos terugkomen, dus binnen nu en erg snel weten we in elk geval het geslacht!!

6. Fayy

Fayy Niet meer actief

wij hadden met 16weken en 4 dagen precies de geslachtsecho! en het is een meid! waren duidelijke streepjes en met de 20 weken echo nog eens bevestigd!!
    25 maart een 3/4D echo en dan vraag ik om nogmaals een bevestiging.. hahaha

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Vorige keer met 16.4 weken en was 100% jongetje!

Nu laten we t met 15.4 al bekijken;)

8. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Ik heb ook met 16+4 de geslachtsbepaling! Ben ook erg benieuwd! Laat je nog even weten hoe jouw echo was??

9. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Jazeker ga ik het laten weten :D
    Jullie ook Pindaatje & Lottie?
    Ik ben benieuwd!

Nog meer mensen die het geslacht goed konden zien met 16+4?

10. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ja ik kom t ook vertellen:)

11. Sweetangel28

Sweetangel28 Fanatiek lid

3 nov 2009
    2.007
    0
    0
    Fulltime mama
    nijmegen
    Hier helaas niet kunnen zien :( Kindje lag er telkens niet goed voor :p Volgende week een nieuwe poging !

12. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    hier geslachtsbepaling gehad met 17+2 overduidelijk een jongen (ze heeft ook in 3d gekeken :D) bij de 20 weken echo is het nogmaals bevestigd.

Heel veel plezier allemaal!

13. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    Hier ook twijfelachtig,in het begin een meisje en op het eind een jongen,ga voor 2e keer woensdag.Stelde ze zelf voor.Hier was het nog te onduidelijk,niet goed genoeg volgroeid,twijfels,waarschijnlijk een jongen maar mocht nog niks kopen..pff afwachten

14. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    @ Sweetangel: balen zeg, je stelt je er toch op in.... maar goed, je weet dat het kindje eigenwijs kan zijn, haha! Vlg keer beter zullen we maar zeggen? Ik duim voor je!

@ Senso: wat super zeg, dat ze ook even in 3D hebben gekeken! heb je dat gevraagd, of kon ze het zo duidelijker zien? En moeten ze er veel voor wisselen met het apparaat om van 2D naar 3D te gaan, of is het een kwestie van een knopje indrukken?

Ik ben echt super benieuwd... en misschien vraag ik er wel gewoon om, om die 3D haha! Dan weet je het wel 99% zeker en ach, tussen de 25-30 weken gaan we toch nog voor de 3D-4D echo, dus vast even spieken in 3D kan toch wel ;) Hoop van wel in elk geval!

@ Faye: oooh ook woensdag dus! Spannend hoor! Hopelijk laat jullie kindje zich dan wel zien!

15. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @Sanne,wij hebben de echo pas `s avonds,pff moeten we de hele dag nog wachten.Spannend,heb je een voorgevoel?Bij onze dochter zijn we met 15.6 geweest en was het al heel duidelijk.Kan dus wel.Bij dit kindje was het nog niet helemaal volgroeit.Spannend nu..

16. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    In het begin dacht ik een jongetje (de eerste weken) maar nu denk ik een meisje... Is misschien ook door mijn voorkeur, we hebben beiden voorkeur voor het eigen geslacht, haha! Maar goed, het belangrijkste is dat het kindje natuurlijk gezond is!

Had / heb jij een voorgevoel Faye?

En de anderen? Klopte het voorgevoel?

17. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Bij zoontje dacht iK n jongen en was dus zo! Maar
    misschien meer omdat ik een meisje als eerste wel leuk zou vinden dat ik dacht dat t dan vast n jongen zou zijn;)

nu zegt m'n gevoel meisje, maar toch denk ik diep van binnen dat t vast nog n mannetje is;)

18. senso

senso VIP lid

31 okt 2010
    5.341
    0
    36
    Nee hoefde er niet om te vragen, we hadden een echo van 25 minuten met dvd'tje, geslachtsbepaling, 3d beelden en een paar losse foto's voor € 35,00 Ze was al 100% zeker zonder 3d hoor maar dan was het voor ons wat duidelijker hahaha foto's staan in mijn album. Het omschakelen van 2d naar 3d is eerst even selecteren wat ze wil gaan bekijken in 3d en dan een knop indrukken :D

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Waar is dat want dat is heel erg goedkoop!! Normaal is wat jij noemt minimaal 85 euro!!

20. faye24

faye24 Bekend lid

5 jan 2009
    781
    0
    0
    @Sanne ja had bij de eerste een meisje als voorgevoel en nu ook!Haha die voorkeur voor eigen geslacht,erg herkenbaar.Hoelaat moet jij?

@Lottie jij had vandaag toch een echo,al geweest?Zoja veel plezier.

Deel Deze Pagina