Haj had een pretecho gedaan en schrok beetje van me kindje Zn bovenlip was veel groter dan "normaal" en het had een heel ander gezichtje dan me eerste Natuurlijk weet ik wel dat ze niet altijd op elkaar lijken maar was toch even wennen Vind je je tweede kindje net zo mooi als de eerste die geboren is? Of is dat een rare vraag Natuurlijk hoop ik dat het helemaal gezond is met grote bovenlip of niet natuurlijk alleen dat bedoel ik niet en ben ook niet minder dankbaar. Alleen ik wil graag weten hoe ik me daar zelf beetje op kan voorbereidn wil ze namelijk niet vergelijken omdat het een persoontje opzich zelf is natuurlijk. of doe je dat onderbewust toch?
Ik heb woensdag een pretecho gehad en hoewel ik pas 17wk was vind ik wel dat de kids op elkaar lijken...nu al!! Dit is m'n dochter met 17wk:
Maak je maar geen zorgen meid. Bij mijn dochter leek het bij 20 weken op de 3D-beelden alsof ze ontzettend dikke lippen had. Ik maakte me er echt een beetje zorgen over. Uiteindelijk is er een meisje met een keurig mondje geboren Mijn tweede komt over 7 weken, dus kan je nog niet vertellen of hij even mooi is als zijn zus Maar bij haar zat ik ook niet meteen op een roze wolk, ik moest echt even wennen aan hoe ze eruit zag. Terwijl ze echt een prachtige baby was, daar niet van. Het was gewoon even onwerkelijk ofzo. Ik ben heel benieuwd hoe het deze keer zal zijn!
Op de pretecho destijds leek het alsof mijn zoontje een hele brede grote neus had, uiteindelijk bleek dat niet zo en had hij net zo'n klein dopje als ik