Morgen dan eindelijk de eerste echo!! Vandaag 8 weken zwanger... maar een buik alsof ik al 4 maanden zwanger ben.. Heel onzeker.. 2 keer bloed verloren, maar bleef steeds bij even helderrood bloed en stopte gelukkig snel weer.. Maakte ons wel erg ongerust.. Ook al veel buik en rugpijn.. gedachtes gaan alle kanten op.. wat als het mis gaat of stel je voor dat het er meer zijn... whaaa... hihi.. Ik kan in ieder geval niet wachten!! Willen het ook zo graag vertellen.. erg lastig als je normaal graag een drankje drinkt en nu steeds aan de spa zit... mensen gaan erg veel vragen stellen haha...
Succes! Spannend blijft het altijd, zeker in het begin. Al een flink darmenbuikje dus, hoop dat je t nog kunt blijven verbergen.
Dankjewel!! Verbergen lukt niet echt meer nee... dus ben blij als ik me niet meer zoveel moeite hoef te doen hihi
Veel succes morgen hoop dat je er van kan genieten! Ik heb ook heel klein beetje bloedverlies gehad in het begin. Ik heb geloof ik zowat mijn onderlip kapot gebeten tot ze het kindje met hartje in beeld had Hoop op een mooie echo voor jullie
Succes ermee! Zo spannend die echo!! Ik ok al flink darmbuikje maar wil graag tot termijn echo stil jouden. Dus steeds weer uitdaging hoe me aankleed als ergens heengaan Veel plezier!
Spannend...succes!! Ps: ik haat zulke tijdstippen voor een echo!! hahaha Ik vraag altijd of ik smorgens mag,hoef ik niet zo kang te wachten.
Baby Angel.. goede tip!! Haha.. mijn vriend is al net zo ongeduldig.. hele tijd smsjes heen en weer over hoe langzaam de tijd gaat..pfff... Femke, ik moet dus nog even wachten... verder voel ik me wel goed.. moe moe en nog eens moe, maar dat hoort erbij Hoe ver ben jij?
Echo was helemaal goed 8 weken en 5 dagen en het hartje zien kloppen.... onbeschrijfelijk!! Helemaal in de wolken!!