Hai dames! Ik ben zondagnacht rond een uur of 5.00 wakker geworden van ontzettende buik en rugpijn. zo erg dat ik niet normaal kon lopen. Ik ben zondag gelijk naar de HApost gegaan en moest urine inleveren. Daar zaten geen ontstekingswaarden in, Ook heb ze gelijk de doptoon gepakt en het hartje van beeb beluisterd, dat klonk allemaal prima & hij lag ook keurig zoals ze kon voelen. Nou vandaag heb ik nog steeds enorme last van me rechter zij met uitstraling naar me rug toe, zo erg dat ik met me rechter voet amper kan remmen als ik in de auto zit omdat het zo erg doorstraalt, plus drukpijn, ben vanmorgen wéér naar de huisarts geweest met urine en deze keer zat hij vol met ontstekingswaarden, heb een antibiotica kuur mee gekregen voor een urineweg infectie. Me Urine is op kweek gezet en krijg morgen de uitslag of het ook idd een urineweg infectie is, anders word ik door verwezen naar het ziekenhuis voor een echo ivm de lever/galblaas etc. Zelf ben ik er bijna van overtuigd dat het geen urineweg infectie kan wezen omdat ik geen enkel symptoom heb, geen last van plassen, niet extra plassen & de pijn zit niet eens in dat gebied. Wel maak ik me best een beetje zorgen over me beeb omdat de pijn aanblijft houden. Heb iemand hier ervaring mee?
Hé hé, eindelijk iemand die het idee met me deelt! in die richting zat ik namelijk zelf ook al te denken! Ze willen pas een echo maken als de kweek negatief blijkt te zijn.
idd klink zeker als galstenen of nierstenen... ik heb zelf galstenen gehad en dat klink presies hoe ik het ook heb gehad.... hopelijk als dat het is hoop het voor je dat je dan pijnstillers krijg want nu na de ok gaan heeft geen zin dus word na de bevalling pas weggehaald... suc6 meid het is idd geen pretje...
waar zit die pijn bij jou dan?? helemaal recht na je zij toe of meer onderin je buik?? en is het constant of met vlagen?? ik heb dit namelijk met vlagen, het lijkt de laatste tijd iets minder te worden heb ik het idee. maar ik kan dan soms gewoon de trap niet afkomen en loop dan helemaal scheef, als ik dan even heel rustig ga zitten en even lekker ontspan, dan zakt het vaak ook nog wel af. ze zeggen tegen mij dat het bandenpijn is. ik moet wel zeggen dat het vaak erger word als ik naar de wc geweest ben..het plassen zelf doet niet zeer, maar als ik dan van de wc af kom pfff..kan dan ook bijna niet meer lopen zo zeer als dat doet. Sterkte ermee!!
Pijn in je rechterzij en dan een beetje boven bij je ribben of juist daaronder? Ik heb namelijk een galsteenaanval gehad en die pijn was zoals jij beschrijft en de pijn zat rechts in mijn zij, een beetje onder mijn ribben, waar ook de galblaas zat. Dacht echt dat ik doodging, zo'n aanval wil je never ever nog eens meemaken. Bij mij is na enkele weken toen de hele galblaas eruit gehaald, maar als je zwanger bent zullen ze dat niet doen. Tenzij je galblaas of de galwegen ontstoken zijn en aangezien jouw urine niet veel goeds aangeeft... Zou toch erg aandringen op een echo!!