Yeahhh wat leuk! Dus toch je keuze kunnen maken! Goed hoor! 8) Ik weet het nog steeds niet haha! Dus je laat het me weten he, en als het echt super super mooi was moet ik daar ook maar heen (over meer dan 10 week )
ja , dit voelt wel vertrouwd en de andere op deze topic zeggen toch dat ze goed is .. maar je weet het nog niet .. ? maar laat je het weten hoor ! als het goed is ... dan ga je maar gewoon naar deze , als je er dan toch niet uit komt.. maar bij mij duurt het ook nog 18 dagen , kan niet wachten ... maar jij moet nog ff geduld hebben... de mooiste tijd komt er aan voor jou .. voelen en bewegen..de 20 weken echo.. kijk daar maar naar uit..
Nee weet t nog niet, maja nog tijd genoeg! Kan me voorstellen dat je niet meer kan wachten hihi Jaaa die pretecho mag nog wel even wachten, kijk inderdaag al heeeel erg uit naar voelen/bewegen en 20 weken echo! Maja over 2 week lekker op vakantie en dan komt het al snel dichterbij
heb over die in haren erg slechte recensies gelezen. oa dat ze met oude apparatuur werkt. na een hoop recensies gelezen te hebben, hebben wij toch de rit naar oosterwolde gemaakt en dit was echt grandioos! zoveel mooier dan ik had mogen hopen! het is een eindje rijden, maar dubbel en dwars waard! voor deze zw.schap hebben we inmiddels 2 afspraken staan. 1 voor over 2 weken en 1 voor bij 30 weken. heb er al zó'n zin in. ze gaat bij 16 weken kijken of ze het geslacht kan zien
bennn zo benieuwd. wij hebben voor volgende week een pretecho staan in oosterwolde. heb van meerderen gelezen dat het een goede echopraktijk is. eigenlijk wilde ik naar het echobureau in garyp, maar helaas deden zij alleen de 20 weken echo, en die had ik op dat moment al ergens anders laten doen helaas.
over de echo-praktijk in haren(nu langelo) ben ik zeer tevreden hoor.. ! legde het goed uit en nam ook alle tijd voor je ... en als ik dan naar verschillende echo's uit de pro. groningen kijk , is zij wel 1 van de duidelijkste echo's . ook al zou ze wel met oude apperaten werken , als de echo's maar duidelijk zijn .. das toch wel waar je het voor doet.. toch ? zie voor echo's in mijn album !
ik ga ook alleen af van wat ik lees en hoor en sja, al 90% van wat je leest en hoort niet positief is.... moet wel zeggen dat wij in oosterwolde een super echo hebben gehad, heb helaas niks gescand, maar de foto's die we hebben zijn nog minstens 2 keer zo scherp als die in jouw album, om vergelijk aan te geven. maar vind die in jouw album ook erg mooi. denk dat je ook wat mazzel moet hebben en die hadden wij echt enorm!
Ja, daar zijn wij ook geweest. Over een paar weekjes gaan we naar de vestiging in Coevorden. Herhaling omdat niet alles even goed te zien was. Babyinbeeld is ook een goede zaak, vind ik persoonlijk.
Nou ik heb ook een keuze gemaakt haha! Gaan naar babyview in Oosterwolde! Hebben afspraak op 4 okt! Ben dan 27 weken, kan niet wachten!
hehe! ben je er eindelijk over uit ! oosterwolde ga je heen ? maar dat duurt nog wel ff ja.. nog zo'n 7 week.. jeetje lig ik praktisch al te bevallen.. maar ben benieuwd ! spannend hoor..
wij zijn afgelopen vrijdag naar oosterwolde geweest! helemaal geweldig. leuke ontvangst, leuke uitleg bij de echo, goed beeld en een erg vriendelijke echo mevrouw. echt een aanrader!
wij moeten nog één nachtje slapen en dan gaan we ook weer naar oosterwolde. heb er echt zin in. ze gaat proberen het geslacht te zien, vinden we deze keer om de een of andere rare reden opeens veel spannender haha
Haha jaaa ik ben er eindelijk over uit! Duurt wel lang nog nu! Ohhh spannend, dat wordt vast niet veel slapen vannacht Zou het trouwens uitmaken voor 3d echo als je placenta aan de buikkant ligt?
ik geloof dat dat niet uitmaakt. de echo van morgen wordt trouwens een zwart/wit 2D echo, omdat kindjes pas na 20 weken een vetlaagje onder het huidje krijgen. dan is de 3D het mooiste. ik denk niet dat het bij 16 weken al een meerwaarde heeft. we gaan wel even overleggen met haar, maar waarschijnlijk wordt het echt een zw/w 2D
hahaha , lig nu nog niet te bevallen... de kleine moet nog maar ff wachten.. maar bedoel als jij die echo hebt.. dan pas lig ik praktisch te bevallen.. maar dat maakt niet echt iets uit als je placenta aan de buikkant ligt maar wel je eigen huiddikte.. als de kleine verstoppertje aan het spelen is dan kan de huiddikte wel van belang zijn ...