Sorry voor deze wat minder ' leuke ' vraag.. Maar ik merk dat de laatste weken erg veel last heb van een moeilijke stoelgang. Voorheen had ik hier nooit echt last van.. Lijkt wel alsof alles geblokkeerd is en er haast niet langs kan.. (langs de baby).. Ik drink wel voldoende en eet wel de juiste dingen.. Herkent iemand mijn probleem? Dankjewel!
Jup! Hier vanaf 37 weken opeens heel veel last en ok echt pijn aan m'n darmen. Sinds gisteren is het weer helemaal over
Ja ik heb gewoon last van mijn stuitje lijkt het net.. heel de achterkant is soort van beurs. voel heel mijn darmen zitten.. dat steekt nog wel is. Dan bedenk ik me.. ik zal toch niet EN weeen plus darm steken op moeten vangen tijdens de bevalling..
Mijn stoelgang is al de hele zwangerschap zwaarder. Veel last van obstipatie. Gebruik nu lijnzaad dat kun je door de yoghurt heen doen. Merk het wel een beetje! Proberen waars.. Kun je kopen bij kruidenwinkeltjes zoals de Tuinen
hier nog niet zover (35 weken) maar ik heb het sinds een aantal dagen ook.. voelt het bij jullie dan dat er wel een soort drang is?? Dat je wel t gevoel hebt dat je moet maar zodra je zit er niks komt?? erg vervelend gevoel..
Ik denk dat de natuur daar wel voor zorgt Hoe vaak gebeurd het niet dat vrouwen hun darmen volledig legen voor de bevalling begint? Zou me er niet te druk om maken
Bij mijn oudste had ik het ook en de avond ervoor leek alles eruit te.komen wist toen nog niet wat betekende maar de middag erna was mvr geboren..Denk dat het wel goed komt vlak voor de bevalling dat alles er dan opeens uit floept beetje onsmakelijk maar dat hoop ik wel voor je
Het gaat bij mij iets trager dan normaal. Veel meer water drinken dan je voor je zwangerschap deed, goede vetten nemen en vezelrijke producten. Meer kan je niet doen helaas.
Ik heb er gelukkig nooit zo'n last van gehad. Je kan nog lauw water proberen te drinken, echt voldoende. Misschien roosvicee laxo. Mijn kinderen hadden toen ze klein waren ook moeite met ontlasting. Ik heb hun toen een probiotica gegeven. Weet even de naam niet meer. Witte pot met blauwe letters en blauwe deksel, bij de Etos. Anders bij de huisarts lactulose. Kiwi, pruimen, meer olie door je eten, volkoren brood. En rustig de tijd nemen, misschien je voeten op een klein krukje zetten.