Pretecho haarlem (en omgeving?)

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Allahinkulu, 4 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Eindelijk ben ik dan bijna 18 weken..zit al weken te wachten tot ik een pretecho kon laten maken.. Ook omdat ik een geslachtsbepaling wil doen zodat ik lekker kan gaan shoppen.
    Ik zit maar tot de 22ste in nederland dus het moest toch minstens een week voor die datum want anders zou ik geen gelegenheid meer hebben om te kunnen winkelen.

Dus ik bel vandaag voor een afspraak ( bij baby view in hoofddorp) ..zit het vol tot de 27ste!
    Nooit geweten dat ik zo ver van te voren had moeten bellen..en dat in vakantie tijd. En ben bij mijn vorige zwangerschap twee keer bij hun geweest en kon toen meteen terecht dus had daar helemaal geen rekening mee gehouden.
    Ik baal natuurlijk als een stekker en kon echt wel janken.
    Er zit verder nergens hier in de buurt een pret echo bureau.

In amstelveen zit er eentje maar die doet en de geslachtsbepaling en de kleuren echo dus pas vanaf 20 weken.

Nu heb ik uiteindelijk toch een echo bureau gevonden die pretecho's doet in haarlem. Maar zij doen dus geen 3D wat ik wel erg jammer vind. En daarbij krijg ik ook geen extra echo wanneer het niet te zien is volgens mij..zoals bij de andere bureau's.

Iemand enig idee of er in haarlem nog andere pretecho bureau's zijn die wel kleuren echo's doen en dus de geslachtsbepaling vanaf 18 weken?
    Ik ga nu bij het echo centrum in haarlem.

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Verplaatst naar onderzoeken en echo's.
    Elmo

3. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    sorry nooit geweten dat je daar ook een hoekje voor had :D

4. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    Welke heb je in haarlem? Wij hadden er ook 1 in Haarlem in het kenaupark, maar die vond ik dus echt helemaal niks!

met 27 weken zijn wij in santpoort geweest was helemaal super!
    en is vanuit haarlem maar 10 minuutjes rijden!

Echoburo Babywatch Elly Verduyn
    Hagelingerweg 235
    2071 CG Santpoort-Noord
    Telefoon: 023 537 38 60

5. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    het echo centrum haarlem ofzo heet het geloof ik.

http://www.echocentrum-haarlem.nl/

Ik zit er aan te denken toch naar amstelveen te gaan en te vragen of ik gewoon op eigen risico een geslachtsbepaling kan krijgen. Het is daar namelijk een stuk goedkoper maar die lui zijn dus niet te bereiken.

6. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    santpoord is toch best ver..wij komen uit kudelstaart dus dat is al een eind naar haarlem eigenlijk.

Ik zit vast aan mijn moeder qua vervoer..en die heeft niet zo zin om heel ver te reizen..

7. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Geen ervaring mee maar deze zit ook in haarlem, (link verlopen)
    Geslachtsbepaling kost €30,- maar weet niet of ze dat alleen vanaf 20 weken doet en of er wachttijden zijn.

8. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

deze heb ik laatst gebeld, maar die is opgeheven :rolleyes:

9. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    ow 8-[

10. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik heb een afspraak gemaakt in amstelveen voor vandaag. Ze konden anders pas de 19de. En ja ik ga denk rond de 22ste a 24ste weg en dan heb ik zo kort dag om te shoppen ofzo.

InsaAllah (hopelijk) zien ze het geslacht hehe

11. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

6 sep 2006
    1.807
    0
    36
    Haarlem
    En hoe was het?

12. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ja ben er geweest vandaag.
    Het was erg leuk..er werd heel goed uitgelegd en erbij verteld..maar het is dus wel gewoon bij iemand in huis. Boven in een kamertje. Vind dat toch best onprofessioneel. Maarja het is wel goedkoop (35 euro) en ik kreeg echt een hele uitgebreide echo.
    Maar de volgende keer ga ik toch weer naar babyview omdat ik dat wat professioneler vindt. En dan ga ik ook gewoon voor een 3D. heb dat nu niet laten doen. Werd me niet aangeraden.

WEet het geslacht trouwens ook..maar kon geen 100% zekerheid geven want het was erg lastig te zien maar er was echt geen piemel of iets te vinden :D
    Dus ging er voor 90% van uit dat het toch echt een meisje was.

13. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    anders in mijn album kijken staat geslacht van jochie mocht het er totaal anders uitzien whaha dan is het een meisje :p

14. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    ja bij onze echo was echt vanaf alle kanten niets te ontdekken tussen de benen :)

Deel Deze Pagina