Hallo allemal, volgende week een pretecho en evt geslachtsbepaling. WIe heeft er ervaringen met dit echobureau? Ben erg zenuwachtig.
ik heb ook een echo bij jan laten doen, gewoon lekker simpel geen poespas, kunt van alles vragen aan hem en bovenal had hij met 16 weken het geslacht goed! als hij er niet zeker over is dan laat hij je gewoon nog een keer gratis terug komen... veel plezier en succes
Wij zijn 2 jaar geleden bij hem geweest. Beviel heel goed, hij liet vanalles zien en vertelde er ook bij. Was destijds met 17+2 en geslacht had hij goed. Zag nu op zijn site dat hij vanaf 15 weken tegenwoordig al geslachtsbepaling doet? (was 2 jaar geleden nog vanaf 16 weken). Zit erover te denken om een afspraak te maken voor over 3 weken Iemand ervaring met een geslachtsbepaling bij hem met 15 wkn?
wij zijn vorig jaar bij hem geweest.. in 1 woord: GEWELDIG!!!! ik was toen 16+5 zwanger.... hij nam rustig de tijd om alles te bekijken en uit te leggen... we zijn nu aan het oefenen voor een brusje en gaan zeker weer terug naar hem!! EN HIJ HAD HET GOED!!!!
Wij zijn er ook geweest toen ik 15+1 zwanger was. Lekker nuchtere man, geen poespas, vertelt alles duidelijk. Hij heeft het geslacht toen goed gezien. Erg tevreden over!
leuk dat ik zulke goeie reacties lees....nou ik verheug me erg op volgende week......hij had bij mijn vrienddin ook het geslacht goed al bij 15 weken , dus ik ben erg benieuwd. Ik ben volgende week 16 weken.
hoi hoi Hier ook goede ervaring met Jan koning, echt goede kerel! Hij had bij ons met 15 weken het geslacht goed... Hij twijfelde eerst, hij wist het zeker voor 98% maar wou toch voor die 2% dat ik nog terug kwam! Dus als hij ergens niet zeker van is dan mag je gewoon gratis terug komen, echt een aanrader deze man!! liefs
hier geweest met de 13.5 weken voor geslacht en hij had het toen al goed. Wist het blijkbaar zelfs voor 100 % zeker maar vertrouwde er niet op moet ik bekennen Maar toch is het nu al voor de 3e keer bevestigd
Felina: Ben je al geweest? Wij gaan morgen dan ben ik 16.2 weken..Bij mijn zoon hadden we bij hem een pretecho met 32 weken, vond hem toen heel fijn!
Bij de eerste hebben wij de 20 weken echo in Tiel gehad, door Jan. Ontzettend leuk, ook al was het natuurlijk een 20 weken echo. Alles uitleggen.
zoooo ik ben geweest en ja hoor het is een JONGEN.......de nubexperts hadden het niet goed want die zeiden meisje, maar volgens jan is het 100% jongen. ik ben wel blij heb al 3 meiden dus eindelijk een jochie.