Wat een gestres zeg 26 mei had ik mijn eerste echo konden ze toch niets vinden. Ik heb 1.5 week in de stress gezeten. Ze zagen alleen een rondje. Nou eindelijk 1 dag na mijn verjaardag kwamen we bij een andere vk (die inwendig echo app heeft staan) ik zeg nog tegen haar. Gisteren was ik jarig dus geef me maar een mooi cadeautje ze begon te lachen en zei al we gaan ons best doen. Nou ze bracht alles in (geheel pijnloos) en ja hoor daar zat onze guppenkoppie (zo dom als ik was had ik mijn bril vergeten), gelukkig lied ze ook nog even het hartje horen de tranen stroomde over mijn wangen zo opgelucht was ik. Ik blijk niet 10 weken te zijn maar 9 dit was logisch omdat ik na de mk niet meer ongi was geworden. Nu hebben we de echo fotos in een fotolijstje hangen zodat we elke dag trots kunnen kijken naar ons guppie. hihi
gefeliciteerd zeg, geniet er maar lekker van, ik weet hoe het voelt om zo opgelucht te zijn, voor tygo een miskraam met 6 week, na tygo een miskraam met 9 week en toen zwanger gelijk na de miskraam, veeel bloedverlies gehad en toen toch een kloppend hartje, met 10 week bleek dit een tweeling te zijn, ohh wat voelde dat toen goed, nu ben ik alweer bijna 19 weekjes zwanger van mijn tweeling, veel geluk gewenst groetjes janina