Hoi allemaal, Kunnen jullie dat zien? Wij weten het nog niet, binnenkort gender reveal. Maar nadat we deze foto doorgestuurd hebben naar verschillende mensen, zeggen sommige dat het ook een stukje navelstreng kan zijn?! Ik zie duidelijk een piemeltje Echo is van 16+3 overigens, vanochtend gemaakt.
Oke! Ik ben ook een totale leek hoor haha. Maar ik dacht balletjes en een piemeltje te zien. Kan de navelstreng dan zo laag liggen? Want het is wel echt op dezelfde plek als waar het geslachtsdeel zou moeten zitten, toch?
De navelstreng kan overal liggen, ook naast het hoofdje bvb op deze foto zie ik iig geen geslacht, maar het kan natuurlijk wel een jongen zijn haha.
Ik zou ook denken dat het iets anders is. Ben geen expert, maar bij 16 weken is het volgens mij nog zo subtiel en nog niet zo groot. Dit beeld komt daar niet meer overeen. Het kan natuurlijk een jongetje zijn, maar zou eerder denken dat je naar iets anders kijkt op deze echo
De navelstreng kan overal liggen, deze heeft geen vaste plek. Bij 16 weken is het geslacht nog niet zo duidelijk te zien. Op de foto is een echo van 16 weken en dat is echt kleiner.
Dat uitsteekseltje bij mijn gele pijlen is niet het geslacht. Het zit ook niet op de goede plek. Bij mijn groene lijn zitten links de billen. Bij mijn witte stip zou dan het geslacht moeten zitten. Aangezien er niks uitsteekt op de plek waar het hoort, denk ik eerder een meisje te zien.
We hebben nog meer theoriën om mee te klooien Overigens wij hadden geslachtsecho op dezelfde termijn en dat was niet te missen... Hield nog een slag om de arm maar toen met 20 weken weer een full view voorbij kwam werd t gewoon maar opruimen . Ons zoontje die met 15 weken geboren werd zat ook alles op en aan en al best aanwezig zeg maar. Stond er echt verbaasd van.
Kijk.. op deze zijprofiel echo zie je goed waar het balzakje en piemeltje zit. Geel is piemel, rood is balzak. Dus op een andere plek als jij omcirkeld op jouw echo
Wauw dankjewel voor de duidelijke uitleg! Gek hoor… dus dan kan goed navelstreng zijn? Overigens heb ik nog een foto van 13 weken. Deze is van de tussen de beentjes. Ik zal deze ff erbij voegen. En ook de Nub.
Had ik al op gereageerd. Op de bovenste kijk je op de nub, dus geen piemel en de onderste staat geen nub op om te beoordelen. Hoe lang nog wachten tot de reveal?
Oooh was in een ander topic dan haha, sorry. Zaterdag is de gender reveal. Spannend! Maar jij waagt dus een gokje op een meisje?
@lk1995 Omdat losse topics over het geslacht niet zijn toegestaan doe ik je topic op slot. Nog even geduld, alvast veel plezier met de gender reveal! Voor iedereen die een 'gokje' wil wagen over het geslacht: https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/het-grote-nub-topic-12-14-weken-deel-9.706945/page-77#post-23898677