kan het ook niet de navelstreng zijn een stukje want die heeft ook allemaal streepjes en je ziet 2 streepjes groetjes
Vast Ik heb geen idee. Ik zal binnenkort het filmpje van de echo erop zetten, misschien dat mensen daar nog iets uit kunnen opmaken En anders wacht ik geduldig af tot 22 januari hoor Maar vind t wel leuk om te horen wat jullie allemaal denken...
Is het niet zo dat zowel bij een jongen als meisje in die zwangerschapsduur zo een uitsteekseltje te zien is?
Heb het filmpje gefixt: http://www.filmpjes.nl/v/qkj25EXv6W8 t Duurt wel lang, maar dan hebben jullie iig een idee. (aaaargh, ben nu al zo'n trotse moeder die mensen foto's en filmpjes van haar kinderen opdringt )
als ik zo dat uitstekseltje zie zou ik ook zeggen een jongen maja kan idd vanalles zijn.. Maar volgens mij ziet het er niet meer hetzelfde uit hoor.. wel nog met 12 weken.. Jammer dat je filmpje het niet doet..
Kheb het gezien .. tja jongetje of een meisje. . kheb eerlijk gezegt geen idee haha.. jammer dat ze niet ff goed tussen de beentjes deed kijken.. je ziet wel iets wat op een jongetje lijkt.. maar ik hoorde de echoscopiste zeggen dat dat nog allemaal hetzelfde was rond die tijd.. Ik zelf dacht dat dat dan niet meer hetzelfde was.. kheb echofoto's gezien van rond de 14 weken waar je het geslacht op ziet.. kzal es kijken of ik ze nog vind en dan zet ik het hier wel neer.. Wel een mooi filmpje trouwens
Ja, dat zei ze idd, maar ik heb ook veel verhalen gehoord van vrouwen die het met 13/14 weken al wel wisten (wel niet met 100% zekerheid, maar toch...) dus ik weet t echt niet...
http://pregnancy.about.com/od/boyorgirl ... ultras.htm hier staat 1 foto bij van een jongen met 15 weken.. er stonden eerst ook van 14 weken bij maar dat staat er nu niet meer..[/img]
Hmm... maar dat is idd wel een duidelijkere foto. Bij mij zijn ze niet van die kant gemaakt. Ach, ik heb wel gewoon geduld tot 22 januari, maar ik vind t gewoon grappig om zo rond te kijken op het filmpje Wel heel gaaf trouwens, die foto's!