Hallo dames, Weet iemand waar ik een geslachtsbepaling kan leten doen met 16 weken? De meeste doen dit pas vanaf 18 weken. Maar ik wil zo graag met 16 weken al een echo. Liefst in noord-brabant of hier in de buurt.
In son doen ze dit wel al met 16 weken, meerdere mensen die ik ken zijn daar geweest met 16-17 weken.. Www.babyechoson.nl. Staat volgens mij niet op de website dat het dan al kan, maar als je ff opbelt en uitlegd
OK,.. zal morgen gelijk even bellen. En dan mijn vriend nog overhalen want die wilt wachten op de 20 weken echo..
En heb je nog gebeld, of ergens anders, omdat ik zie dat je volgende maand geslachtsbepaling hebt als het in Son is, dan lijkt het me iig erg goed, zo aan de website te zien, en aan ervaringen van anderen te horen
Jaaaa, ik heb gereserveerd bij Son! Ze was ervan overtuigd dat ze met 16 weken alles kon zien haha.. (mits de baby er goed voor ligt natuurlijk).. Wel minder dat ik uitgegaan was van een enkele geslachtsbepalingsecho, kost normaal zo'n 35 euro. Maar dan heb je ook echt alleen een geslachtsbepaling. Nu heb ik een 2D, 3D en 4D echo inclusief foto's en een DVD, voor 75 euro.. Toch heeel goedkoop voor zo'n uitgebreide echo he.. En als ik verder in de zwangerschap nog een keer diezelfde echo wil kost hij maar 55 euro
Wij hebben het ook erg duidelijk kunnen zien met 16 weken, dus als hij/zij er goed voor ligt zou het echt moeten kunnen hoor! Veel plezier! Liefs Esther