Pretecho met bijna 33 weken?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Assi, 18 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Nou, vriendlief gister jarig geweest en geen cadeau kunnen geven aan hem.

Wilde vandaag een afspraak maken voor een pretecho met een echobureau hier in de buurt.
    Zij vertelde me echter dat de kans heel groot was dat de baby niet meer mooi te zien is bij bijna 33 weken zwangerschap. Ze deed dus best moeilijk..
    (en ze kon alleen maar morgenochtend..dan kan ik niet en mijn vriend ook niet, volgende week zat ze bomvol...dus ja nog langer wachten is al helemaal geen aanrader).

Nu kijk ik op de site van een andere echobureau hier in de buurt.
    En daar staat dat zij een pretecho doen tot ruim 35 weken (afhankelijk van waar de placenta ligt).

:(

Ik baal onwijs! Leek me zo een leuk cadeau.
    Wie heeft er ook vrij laat een pretecho laten doen en hoe beviel het?

Liefs, Assi

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier met 32 week een 3d echo laten doen. de kleine was echt nog 0 ingedaald en dat is ons geluk geweest anders was hij ook niet te zien geweest. een week later zijn we bij de gyn geweest voor een echo en toen kon en geen aangezicht plaatje worden gemaakt omdat meneer toen aan het indalen was

3. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    2 juni was mijn laatste controle en toen lang ze met haar gezichtje naar beneden, maar nog niet ingedaald.

En of ze nu is ingedaald.... weet ik niet!
    Heb niks gevoeld in ieder geval!!

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Twinkelster in Purmerend doet het nog wel en zij vind het fantastisch om nog laat een echo te doen! Ze neemt er echt de tijd voor!

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik heb trouwens met 32 weken daar een pretecho laten doen en het resultaat was prachtig!

6. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Wij gaan as zaterdag als ik precies 29 weken ben en kreeg al de waarschuwing dat de kleine te groot kon zijn voor een mooi beeld. Daarbij heb ik wat indalingsweeën gehad dus ben er een beetje bang voor.

Begrijp dat het met 33 weken erop of eronder is. Of je hebt juist een hele mooie echo omdat je kindje al lekker babyspekjes heeft en al echt lijkt op hoe hij/zij dadelijk uit ziet. Of je baby is al te groot/ingedaald en je hebt juist helemaal niet zo'n mooie echo.
    Wie niet waagt, wie niet wint :D

7. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hmm tsjah ik zou het je niet aanraden eerlijk gezegd. had mijn 3d echo met f denken ik geloof 29 weken laten maken maar toen was dat kindje al te groot. een ze doen idd echt hun best hoor om er nog iets lueks van te kunnen maken maar ja als kindje al te groot is of ingedaald is valt er nog weinig aan te doen.

ik zou het niet doen eerlijk gezegd.

Deel Deze Pagina