Ben dus pril zwanger en wil het nog niet vertellen, maar nu eten we dus biefstuk vanavond bij mijn ouders. En zij weten ook wel dat ik normaal gesproken niet van doorbakken vlees houd... Iemand nog een goede smoes dat ik mijn biefstuk doorbakken wil hebben of niet kan opeten?
Nummer 2 heeft gewonnen haha Ging goed zei gewoon dat ik helemaal zat te barsten en gooide biefstuk bij man op zijn bord bedankt voor de tips!
Wat zijn die eerste weken zwangerzijn toch een crime... Je moet echt overal op letten met wat je zegt en doet als je nog niet wilt dat mensen het weten. Maar goed gelukkig heb je het op weten te lossen.
Ik geloof echt niet dat die daar ingetrapt zijn..... vol zitten zonder ook maar 1 hap ervan te nemen. Is een te goedkope smoes. Ik zou me ziek geveinsd hebben... en voor het etentje thuis even goed bikkelen zodat je geen honger hebt. Of een boterham verstopt in mijn jas.
Heel bekent!!! Ik eet regelmatig op het werk zelfde drama behoorlijk vaak. Duitse biefstuk en noem maar op.
Haha ja serieus het is goed gegaan maar we hadden ongeveer 4 bijgerechten, dus het was behoorlijk veel! (Mijn geluk dat mijn Spaanse mama altijd uitgebreid kookt!) Maar idd hoor vind het ook lastig met al het eten en drinken, op mijn werk ook bijvoorbeeld; "drink je geen koffie meer!??" (Ben een echte koffie leut, maar nu natuurlijk niet!) dus maar gezegd dat ik bij mijn stoppen met roken methode geen cafeïne en alcohol mag de eerste maand haha ben erg benieuwd of ze dit geloven... Ze zijn iig aardig genoeg om er niet op door te vragen