inwendige echo?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door mirjamc, 29 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirjamc

    mirjamc Actief lid

    6 apr 2007
    105
    0
    0
    Emmeloord
    Wie kan mij vertellen wat een inwendige echo inhoudt?Ik moet binnenkort op na-controle na een curretage en waarschijnlijk gaat dit gebeuren.
     
  2. marjan123

    marjan123 Actief lid

    10 feb 2007
    171
    0
    0
    Je hebt twee soorten echo-apparaten: één die ze op je buik drukken, die gebruiken ze vanaf week 10 ofzo van je zwangerschap, en één die ze vaginaal inbrengen. Het laatste apparaat gebruiken ze vaak in de eerste paar weken (ik had 'm ook toen ik 8 weken was). De reden is dat ze met het uitwendige apparaat nog niet zo veel kunnen zien als je nog niet zo ver bent, er zit dan teveel 'buik' tussen.

    Een inwendige echo stelt echt helemaal niets voor, het is een soort staaf die ze tot een centimeter of 8 inbrengen, zonder eendebek of wat dan ook. Geen zorgen over maken dus!

    Groetjes
     
  3. marjan123

    marjan123 Actief lid

    10 feb 2007
    171
    0
    0
    Je hebt twee soorten echo-apparaten: één die ze op je buik drukken, die gebruiken ze vanaf week 10 ofzo van je zwangerschap, en één die ze vaginaal inbrengen. Het laatste apparaat gebruiken ze vaak in de eerste paar weken (ik had 'm ook toen ik 8 weken was). De reden is dat ze met het uitwendige apparaat nog niet zo veel kunnen zien als je nog niet zo ver bent, er zit dan teveel 'buik' tussen.

    Een inwendige echo stelt echt helemaal niets voor, het is een soort staaf die ze tot een centimeter of 8 inbrengen, zonder eendebek of wat dan ook. Geen zorgen over maken dus!

    Groetjes
     
  4. miranda22

    miranda22 Bekend lid

    5 jul 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    hey,

    het stelt echt niets voor wat marjan al zei.
    Om de stick zit een condoom, die brengen ze een klein stukje naar binnen, doet geen pijn niets, ik heb het nu 2 keer gehad en volgende week dinsdag waarschijnlijk nog een keer.

    Groetjes miranda
     
  5. Marsshi

    Marsshi Actief lid

    20 jun 2007
    105
    0
    0
    Ik heb een inwendige echo gehad met 7 weken en met 9 weken. Vandaag 12 weken heb ik een uitwendige echo gehad.
    Een inwendige echo geeft ook duidelijkere beeld.
     

Deel Deze Pagina